Sunday, September 03, 2006

Кај мене дома

Таа вечер се договорив со Наташа да излеземе заедно, а после тоа да преспие кај мене. Ми недостигаше женско друштво. Излегувањето со дечко е супер, но излегувањето со другарките е:

Ухуууууу!!!!!! :)

Наминавме на повеќе места, како да сакавме да направиме се’ во една вечер. Се видовме со доста луѓе, се смеевме заедно, коментиравме минувачи заедно, се дружевме. Овде една чашка алкохол, онде една чашка алкохол и времето летна. Веќе бевме на пат накај дома. Се смеевме хистерично, не се сеќавам за што, но се ми се чини дека беше без причина, дека се’ ни беше смешно.

Влеговме на прсти, тивко, да не ги разбудиме моите. Одвај се воздржувавме да не прснеме да се смееме повторно. Се кикотевме и се туркавме една во друга додека ги соблекувавме чевлите. По темница, шантаво се снаоѓавме накај мојата соба. Само што влеговме Наташа се ’фрли’ на креветот:

Навистина не можам повеќе. Ужасно ме болат стапалата.

Кому кажуваш? - одговорив додека ги соблекував парталчињата

Се наведнав да си ја земам маичката која сум ја била фрлила на подот кога сум се подготвувала за излегување. Почувствував допир на мојот задник додека се исправав. Се завртев. Наташа лежеше на креветот и се смешкаше:

Не мора да останеме не ебани - и’ се вцрвенија образите

Мојата насмевка веројатно ја разбра како потврден одговор. Овој пат нејзината дланка нежно се завре меѓу моите нозе.

Сеуште бев исправена над креветот. Ги подраширив нозете за да и’ направам подобар пристап. Со тенките прсти ги повлече гаќичките на едната страна и полека ме допре на веќе влажното пиче. Мажите не допираат така. Мажите ретко знаат да го погодат вистинското место од прв пат, да го погодат притисокот, да ги погодат движењата.

Легнав покрај неа. И двете молчевме. Мислам дека и нејзе и’ беше прв пат со девојка. Ја залапав. Веројатно навикната од бакнувањата со машките, беше прилично пасивна, па морав јас да ги ’водам’ бакнежите. Беше полека. Додека ја бакнував и’ го повлеков фустанчето нагоре и сега мојата дланка беше на нејзината пичка. Едвај чув едно:

Оооооххх...

Ми беше чудно да допирам туѓа пичка. Беше многу влажна. Ми изгледаше како моча, а не како да се влажни. Се симна подолу на креветот и почна да ми ги лиже брадавиците. Од време на време по малку ги вовлекуваше во устата. Цицаше. Додека мојата брадавица и’ беше сеуште во устата, со раката ме галеше од внатрешната страна на бутовите. Нозете ми беа широко раширени, но никако не доаѓаше момент да ме фати за пичката. Цело време минуваше со дланката околу неа, но не и таму!!!

После неколкуминутно измачување се смилува и ме зграби за влажното месо. Го вовлече едниот прст внатре и почна да симулира движења на кур. Внатре - надвор. И секој пат побрзо, и побрзо, и побрзо.... Јазикот сеуште и прелетуваше преку моите брадавици.

Решив да и’ возвратам, па се заменивме. Сега таа лежеше со раширени нозе, а јас и го пикав прстот и и’ ги лижев цицките.

Очигледно беше задоволна, како и јас, но не знам зошто, остана само на тоа. Прекинав и тоа беше тоа.

Легнавме да спиеме.

Никогаш повеќе не го споменавме овој настан.





п.с.
го прекршувам правилото да пишувам хронолошки, но некој оставил коментар со прашање:
Дали сум била со девојка?




11 comments:

Anonymous said...

milo mi e sto ne se otkaza
samo prodolzi taka
pozdrav

Anonymous said...

Одлично, ми се допаѓа

Anonymous said...

t otkriv na kajgana.com i stvarno mi se svigaat tvoite slucki.pred nekojk den procitav deka veke nema da pisuvas i stvarno se razocarav.ali eve denes gldeam ne se otkazuvas i prodolzuvas da pisuvas.toa me raduva samo taka i prodolzi ponatamu ako mozes pisuvaj i sekoj den.pozdrav ipodrska za ova sto go pravis.anonymous

Anonymous said...

super sho reshi da prodolzis:)

MOTABA said...

Maksimalna podrska

Anonymous said...

Немој да се откажуваш... остај ги тие шо не ти веруваат никој не ги тера со сила да те читаат... Поздрав

немирната said...

Анелиа и мене како и на многу други, ми е мило што продолжи да пишуваш. Ја имаш целата поддршка и од мене ;)

А за приказнава - верувам дека било возбудливо :)

Поздрав и се читаме...

anelia said...

"lavcina said...

a ako na drugite im smeta toa sto ti go pisuvas moze ednostavno da se e....?"


Ајде, ајде. Ако јас можам да напишам ’ебаат’, можеш и ти! :)

anelia said...

Ви благодарам :)

Nemirnata, аха ;)

Anonymous said...

abe ova e jako bese vlazna mislev moca
hehehhehehehhehe

Anonymous said...

inaku jak e postot