Wednesday, September 13, 2006

Резултати

Q. Зошто е битно дали мислите дали сум жена или маж?

A. Затоа што блогот ќе биде само место каде што се собираат оние кои сакаат набрзина да се издркаат.




Еве ги резултатите од анкетата:




maz 11.5%
zena 41.0%
ne znam 11.5%
ne mi e gajle 36.1%



Ги почитувам и оние кои мислат дека сум жена и оние кои мислат дека сум маж. Сепак, на крајот на краиштата, имаат свое мислење.

Тие кои ’не знаат’... хммммммм..... а што знаете?

Мислам дека овие ’што не им е гајле’ се дркачите. Така е или грешам?





Q. Вие кои во коментарите сте напишале дека би сакале постовите да бидат поопширни, подолги, подетални, би Ве запрашала:

A. Колку време Ви е потребно да свршите?

Да знам да пресметам колку време треба за читање еден збор, па да поделам со времето кое Ви треба да свршите, па да знам колку збора треба да има еден пост.

20 comments:

Anonymous said...

:-D Не се нервирај по толку, интернетот е место за опуштање ;) Се е интересно, секој коментар, секое мислење... А и сама се залагаш за слобода во размислувањето, зарем не? Провокативните теми ствараат провокативни одговори а тие пак, провокативни теми. Круг. Ми се допаѓа блогов, вака или онака.

Поздрав, Seven.

Anonymous said...

jas glasav za "ne mi e gajle" pa te citame zaedno so partnerkata ne sum drkac...ja budis fantazijata kaj lugeto..

немирната said...

Анелиа јас гласав за „не ми е гајле“ и еве да ти кажам одма зошто. Не се сомневам дека си жена, НО гласав така пошто стварно не ми е гајле дали зад блогов се крие маж или жена. Јас не те читам тебе за да откријам која си, за да знам нешто за твојот живот, за да не знам што, туку те читам зашто уживам во тоа и ми се свиѓаат постовите. Значи мислам дека си жена, но и да си маж воопшто не менува тоа нешто кај мене. Затоа гласав за таа опција. Мислам дека ми ја сфати поентата ;)

Anonymous said...

Jas glasav deka si zensko i se nadevam deka sum vo pravo stvarno dobar e blogov i zalam sto vo posledno vreme se povise se pisuva za komentarite od drugite koj komentiraat se a i se izgubi redosledot od tvoeto pisuvanje se nadevam ke se vrat se kako sto bese prethodno
pozdrav do anelia i do site sto ja podrzuvaat

Anonymous said...

I taka na kraj kako i sekoja druga makedonska prikaska ja zasra.
A taman ti trgna. Bas mi e zal.

Anonymous said...

Anelia... Ne ti odgovara nekoj da go drka na tvojot blog? Pa zlato nekoj pusi kur na javni mesta, nekoj drka na tvojov blog. Sto ima tolku loso vo toa? Ne se filmuvaj po tolku bidejki ako nekoj te cita sto imas da si kazes, neznaci deka drka na tebe. Nekako poslednite postovi ti begaat od osnovata na "Vo Anelia".

Anonymous said...

Eve kako se pisuva, prochitaj

http://weblogs.homelinux.com/adam-eve-adult/

Anonymous said...

Значи помалку од половима мислат дека си “женско...“, добри,успеа барем некои да убедиш дека си... али груб ти е речникот... дркач.... цицка.... пичка.... то се бе наши , машки муабети, не му прилегаат на нежна жена. Сепак, кога ќе размислам , и му прилегаат, али на оние со здив на сардина, искинати чорапи и пиат бира од шише во рестораните на автобуски и железнички... значи, сепак има шанса да си жена

Anonymous said...

Devojko go pretera so komentarive na komentarite.. Dobro izgledase blogov na pocetok i ok e da ima sekakvi komentari .. ali do tolku deka ke go ztupis ne ocekuvav .. tvoj blog, tvoe pravo .. ali vleze vo film, nema sto ..

Anonymous said...

Анкетава е закон! Добро реметење! Ја искрено мислам дека се работи за машко,а пријатно би бил изненаден ако е девојче! Пишувачкиот стил страааааашно ме потсеќа на Букаро, па ништо чудно да си се претставува тука со неговото алтер его!

Како и да е: Мајсторе (според мене си машко, така?) јас уше пред некој ден те ставив у блог пријатели, би ми било чест доколку и ти го напраиш истото!

Поздрав,Карека

Anonymous said...

А што е тоа толку важно дали е машко или женско, штом Вие сте сите тука и штом сте направиле барем мал напор да дојдете на овој блог па дури и да дадете коментар во врска со нејзиниот блог, мислам дека целта на овој блог е целосно исполнета.
Затоа Анелија или како и да си продолжи со твојата работа, прави го она што ти сакаш да правиш, а другите доколку не им се допаѓа она што ти го правиш па и не мора да го посетуваат овој блог.
Поздрав Т

Anonymous said...

Marija said...
Devojko go pretera so komentarive na komentarite.. Dobro izgledase blogov na pocetok i ok e da ima sekakvi komentari .. ali do tolku deka ke go ztupis ne ocekuvav .. tvoj blog, tvoe pravo .. ali vleze vo film, nema sto ..

I jas taka mislam

Anonymous said...

E pa shto pishuvash ako ne ti se pishuva, nikoj so sila ne te tera...stanuvash dosadna pa i kontradiktorna...

Anonymous said...

za one tree hill
E bas me iznasmea, jas ne sum na mashinski, zensko sum pa znam sto e "fi". Se ucese toa ednas odamna po OTP vo osnovno...
za anelia
sto e mnogu mnogu e!
kako toa taka ednostavno gi podeli lugjevo po koshevi, tolkuvanjevo na anketava ne ti e za pofalba!
ja ne glasav...kade MENE kje me stavis?

Anonymous said...

Мнигу се филмаш девојко. Зар некој ќе дрка на овие гадни блогови? Еве јас сум машко па не би дркал на тие кадотии. Замисли слика:
Читам пост легнат на столицата и дркам пред компјутер. Ваљда има такви некои ИДИОТИ. Мислам, ако толку си попален или нешто get a girlfriend damn it!

Anonymous said...

анелија. место да пишуваш ти си забегала со глупости. па нели претпоставуваше дека вакви ќе бидат работите. мислев дека би ти одговарал ваков публицитет.

MOTABA said...

JAs glasav za ne mi e gajle u pozitivna smisla.Deka ke si se prepustis na sebe pro citanjeto na tekstovite.A toa za drkacite moze i go izbrza malku

anelia said...

@one tree hill

Ајде не се срами и не зборувај дека нема жени кои не знаат што е ’фи’. Покрај тоа што не се ебеме (???) сега сме по дифолт и необразовани (???)


@Anonymous

Сите жени кои ги знам, а верувај имам доста голем круг на пријателки, до една, се користат сo зборовите како ’кур’ и ’пичка’.

Што мислиш, за што зборуваме (повеќето од нас) кога сме заедно на кафе? Ги знаеме мерките на вашите курови. Ако си се ебел со некоја, гарантирам дека, барем една нејзина познаничка знае колкав ти е курот.

А како што гледам на блогов, голем број од мажите кои коментриаат не можат да напишат (!!!) ’кур’ нецензурирано. Што треба сега да мислиме ние жените? Дека Вие не ги користите тие изрази?

anelia said...

Колку што читам овде, мислам дека Карека, разбра што се обидувам да направам.

Дркајте, супер, не ми пречи. Но знаете што значи ако на блогов се остане само на дркање? Џабе би ми бил трудот да објаснам како изгледаат работите во женскиот свет.

Да! Сакам (по стоти пат) да објаснам дека сме слични. И да! Битно е да знаете дека сум жена, зошто ако мислите дека сум маж, сеуште ќе живеете во заблуда дека ние постоиме за Вас да Ве задоволиме.

Anonymous said...

Затоа што блогот ќе биде само место каде што се собираат оние кои сакаат набрзина да се издркаат.

----

за жал токму таквите ги собра....

или за среча твоја...

повеќе организатори.... повесело....

некои одма те закачија у френд листа....

нормално таму пишуваш за тие што те читаат....

а јас како што веќе реков не читам блогови на блогспот....

само случајно налетав....

да видам мобилните френдови како те работат....

одлично....

нормално тоа е твое дело....

посветено за твоите френдови....

кои ти ја пунат листата....

наздравје....

имаш многу дркачи....

се надевам ќе ги задоволиш сите....

и тие тебе нормално....

полу или цело.... не е битно....

битно е задоволството....

па нека ви е....

во тебе има многу....

браво.... отворена за сите....

и да.... си не го гледаш....

али тоа не те загрижува многу нели.....

не ти ни треба си....

(незнам ни зошто го прочитав овој текст, ионака е наменет за дркачите....)