Friday, September 08, 2006

Frequently asked questions!

1. Хронологијата во пишувањето ми отиде во неповрат. Од сега па понатаму, нема воопшто да се обидувам да Ви пренесам со ред што и како ми се случувало. Постовите ќе бидат ’нафрлани’ зависно од моето расположение (како Дилдо и Кај мене дома ).



2. На вашето прашање: ’Колку години имам?’ , Ви одговарам со:

Постара сум од 18


И тоа нека Ви биде доволно!



3. Веќе напишав во еден од моите коментари:

"Сите Вие кои ми пишувате во коментарите и на е-маил пораки со секс понуди, гадно сте ја промашиле поентата на блогов."

Бидејќи не вроди со плод таа моја изјава, појаснувам уште еднаш:


Не ми пишувајте пораки со секс понуди. Џабе Ви е!



4. Посебен осврт на овој дел од коментарот на Мистичен:

"И да, жените не само што мастурбираат и се аналисуваат, жените и прдат. И тоа гласно ко нас. И какаат."

Кој досега не знаеше, од сега ќе мора!





.

12 comments:

Anonymous said...

Извини на забелешкава ама ак си стварно женско зошто имаш напишано "И тоа гласно ко нас"? Кој ВАС?

anelia said...

Нели гледаш дека тоа е цитат од туѓ коментар? Или треба сега да ве учам и на правопис?

немирната said...

Aнелиа немаше потреба од постов, по мое мислење, пошто не треба да им обрнуваш внимание на другите, дали мислат дека си машко или женско... Ти си што си и тие треба да го читаат она што го пишуваш а не да отвараат дебати тука околу твојот пол, твојата возраст и сл. Поздравче

Anonymous said...

Те читам од пред некое време ,налетав на кајгана линк и можам да кажам дека ова што го пишуваш и како го пишуваш многу ми бендисува заради рушење на некои теми и начини на сексуално задоволство кои под дифолт беа предодредени само за машки а еве гледам по коментарите многу од пациентиве се уште така гледаат.Ако си мушку можеш да го ставаш колку сакакш и каде сакаш а ако си женско одма си курва и сите сакаат да те ебат па дури и преку меил те контактираат?????Терај даље и ич не ни им одговарај на идиотски прашања.

Anonymous said...

samo pozdrav super si furaj taka

Anonymous said...

uste malku da citnam i mozda ke razberam so e ...
Vo Anelia, super ime...

Anonymous said...

mi se dopaga mnogu blogov ama smetam deka e pogresno toa sto se odgovaraat nekoj prasanja bezvezakolkava si i sl...bi trebalo da prodolzis samo so storiite i da bidat po opsirni po moznost:) pozdrav

Anonymous said...

Zoshto se zamarash i im objasnuvash kolku godini imash. Shto e toa bitno koga site sakaat da te chitaat.Dechko mi dvapati dnevno te chita i uziva.Od nego doznav za tebe. Jas znam shto mi e interesno vo tvoite raskazi, za nego ne znam, ama sigurno e deka te dozivuva na nekoj negov mashki nachin. Mozebi ke uvidam zoshto tolku te saka i ke ti otkrijam. Znachi prodolzi onaka kako shto sakash!Pozdrav

MOTABA said...

prepustete si go filmot samite na sebe, so go tupite

Anonymous said...

Едноставно ке кажам БРАВО... само продолжи така и не обраќај внимание на недораснати и скептични манијаци, па крај краева на кој не му се допаѓа нека не чита... имаш полна поддршка и редно беше да се појави личност како тебе која малку ке го разбие ова наше сивило..ЧЕСТИТАМ

Anonymous said...

Nafuranost ovde izvira od sitestrani, u'bo toa. Mene ne mi se interesni tekstovite potocno stilot, mi lici na Emanuela,ili Mirjam, ili na nekoe Vikend romance, a toa vece sum go procital, ne mi se dopadza i toa sto se nekoj so nekogo se rasprava na blogov, pa pocnuva da mi lici na sobir pred prodavnica malska koga strin se karajat a toa e dosadno, a i neli ova ne e prodavnica. Mene mi se predolgi tekstovite i nieden nemam cel procitano, ne sum drkal na tekstovite dosadni se a ne se drka na neso dosadno i dolgo bre. ? Zosto se dosadni ? Zatoa sto se vece napisani. Eden pameten cicko koj e seuste ziv kazal vo edna prilika "Ako nesto sto pravis znaes deka nekoj pretebe vece go pravel podobro nemoj da pocnuvas i ti da go pravis"

anelia said...

@anonymus


Тебе ти се долги, некому се кратки. Како можам да ги задоволам потребите и на едните и на другите? :)

Е' напишано, милион пати, ама не од Македонка. So here goes nothin' ;)