Thursday, September 14, 2006

Додека се туширав

Влезе во бањата додека се туширав. Се измоча и се заврте накај мене

Уште многу време ли ќе ти треба?

Не му одговорив, само го завртев тушот накај него и го испрскав со вода.

У пичку матер! Што ти стана?! Сега ќе морам да се пресоблекувам!!!

Молчи!!!
- му ’наредив’

Го завртев уште еднаш тушот накај него и овој пат убаво го полеав целиот. Ме изгледа малку зачудено, но по неколку моменти ми ја прифати играта. Молчеше и стоеше пред мене, бос, на плочките, скоро целиот воден.

Покажи ми го! - повторно следеше ’наредба’

Со полуотворена уста, додека ме гледаше возбудено, посегна со раката кон панталоните. Го откопча шлицот и го извади курот надвор. Сеуште беше млитав. Го завртев тушот накај него уште еднаш. Убаво го наводенив и гледав додека капките вода се слеваат по курот кој се обидуваше да се дигне.

Дркај го малку. - замолив

Ги симна панталоните и гаќите и го обвитка со дланката, сега, полуеректираниот кур. Полека почна да ја повлекува кожичката нагоре - надолу.

Цело време се туширав како ништо да не се случува. ’Можеби му е ладно’ - си мислев, но не се откажав од играта. Сакав уште да глумам доминатрикс. Сепак, ова беше и преблаго за она што, во тој момент, сакав да му го направам.

Устата сеуште му беше полуотворена додека тивко воздивнуваше. Со подзамижани очи блееше накај мене и како да ме молеше да бидам уште побезобразна. Образите му беа зацрвенети. Курот веќе се напинаше под неговата дланка. Го гледав, а во стомакот нешто ми се превртуваше. Се обидов да задржам ладна фаца. Сакав да биде што поавтентично. Мислам дека ми успеваше.

Клекни на колена! - повторно извикав

Немо ме послуша. Само полека се спушти на коленици на водените плочки. Го завртев повторно тушот и го полевав полека, целиот, додека клечеше, онака понизно, со курот во раката.

13 comments:

Anonymous said...

Ova celo vreme e istiot tip? Mene barem taka mi deluva, moze gresam, ama imam cuvstvo deka celo vreme si so istiot tip!

ToxicShadow said...

Мене батуле ми личи дека си некое писателско-спретно створење со интересна фантазија(поткрепена со ефтини порничи) која умејш да ја прикажиш на начин лесен за прифаќање на лица кој ги пали таква блага еротика само пази оти малце завлегваш па можи и ниф да му изгледа нереално и да му исчезно таа магија која ги тера да тепат сперма.Интересни се првите 2-3 постој али потака се гледа дека ти снемва инспирација па се копират и прикажват ствари често присутни во машка психа за колку да биди интересно.Жалосно е да се кажи дека блогоф не ој далеку Поздраф точка

Anonymous said...

Добро ти беше овоа само кажи ми дали тој дркачот е истиот дечко? Поздравче

Anonymous said...

Anelia, za tebe i za drugite da ne se machat so bezvezni kritiki
http://rockicon.blogspot.com/

немирната said...

Ова се поштува (мислам на линкот).. Браво!

Anonymous said...

по бедно нешто немам прочитано

Anonymous said...

по бедно нешто немам прочитано

Anonymous said...

Greota tipceto si go smrznala...:)

MOTABA said...

Uste ako bil bos na plockite!Sega lezi nastinat :)))

Anonymous said...

Dosadno e ova . na ova ne se drka .

anelia said...

Ова не се случи со Драган.


“ Anonymous said...

Dosadno e ova . na ova ne se drka“

Нормално дека е досадно, кога не се работи за пенетрација. Кога не заврши со ејакулација.

Anonymous said...

зошто мори не му го лапна. јас да бев ке му го лапнев веднаш. како си се воздрќжала... мори!

Anonymous said...

podobro ke bilo da te izebel do kraj a ne so si go macela :))))))