Wednesday, September 06, 2006

Дилдо

Пак не можев да спијам. А што ако малку си поиграм? Оргазмот секогаш ме опушта. Можеби после тоа ќе ми се приспие. Извадов еден порнич од домашната колекција, го извадив дилдото од фиоката, му навлеков кондом за да се лизга подобро.

Го пуштив порничот и се соблеков. Седнав на троседот, ги дигнав нозете на масичката, убаво ги раширив. Веќе бев влажна од припремањето и од помислата дека ќе свршам. Лубрикантот на кондомот уште повеќе помогна да, само што го ставив дилдото на отворот на пичката, се слизне внатре. Почнав да го пикам и да го вадам полека. Не го ставив до крај. (За оние кои ги интересира должина 16 сантиметри, ’фи’ околу 4 сантиметри)

Го пикав и го вадев и гледав во мониторот. Нема да ми биде добро ниту дркањето, а уште помалку свршувањето ако сите фактори не ми се погодени. Посебно ако филмот не ми е по желба, а овој ми е уууууууууууууууууф! После неколку минути внатре - надвор, ја заангажирав и другата рака. Левата ми беше на дилдото, а со десната почнав да се галам по клиторисот. Се дркав и се ебев во исто време. Преубаво!!! Сакав да трае. Но не издржав многу долго. Чувството кое меѓу нозете ми растеше во бранови, сцените од порничот кои ми го вадеа паметот.

ААААААААААААААААААААААААААА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

У пичку матер!!! Ми се згрчи пичката, се стегна околу дилдото, клиторисот ќе ми експлодираше. Два оргазма во еден. Клиторисен и вагинален!!! Се свиткав како фетус. Премногу е некогаш.

После тие триесетинатина секунди грчење почна да се смирува чувството. Полека, како fade away.

Се испружив на креветот да се одморам. Гледав во таванот некое време и повторно ми го привлекоа вниманието звуците од порничот кој сеуште ’одеше’. Сакам уште еднаш!

Овој пат од лежење. Ја дигнав едната нога горе над троседот, другата ја спуштив, така да стапалото ми допира на подот. Повторно го ставив дилдото внатре. Се’ беше повторување. Внатре - надвор, неколку минути, па десната рака на клиторисот.

У пичку матер На Квадрат!!! Пак исто. Експлозивно. Чувство како нешто да излетува од мене со огромна брзина. Се грчев, почнав да стенам гласно

Оооооохх!!!! АааааааааааАааааААааааа!!! Оооооо!!!!

Не можам повеќе. Ми се приспа веќе.

21 comments:

Anonymous said...

По не толку долга анализа, ви пренесувам во целост
- more ne ti dadov da chitash za da drka сh
- peder ova mi lici ko masko da pisuelo
- zasto, be aj objasni mi ili gi chitashe komentarite pa si zavzel strana
- ne ne gi citav komntarite, neznam nekako kako maski recnik mi e


- shto kur pichka?
- zhenite zborat taka, sega ako ne si imal mozhnost da gi chuesh
- pa ne samo toa
neli koga citas kniga ti doagja slikata na toa sto go citas
e ova nikako ne mi ide da e zensko
- pa dobro, prvo naviknat si u knigata glavniot protagonist da e masko, sega e obratno, i rbotava e shto devojkava, mazhov, ne dava detali za da si naprais lik za protgonistot, gi opishuva samo sluchkite, nemash uvertira, toa nosev ova nosev, se spomnuvaat samo bluzichki, nema kakva boja, nema detali...

немирната said...

Јас би ги прашала сите оние кои се сомневаат дека Анелиа е машко: Што е битно и ако е машко? Ви прави некаква разлика? Ви ги задоволува критериумите, ви го крева егото ако е машко? Ве прави попаметни ако сето ова го напишал машко? Што го тупите мајку му стара со тоа што е Анелиа и која е Анелиа. Битно е дека ја читате, ви го привлекла вниманието со постовите. Што има таа да ви докажува дека е женско! Сите вие сте типични балканци ако мислите дека девојка не може да пишува вакви работи. А балканскиот менталитет е еден од најлошите ;)

Anonymous said...

Мислам дека Буковски (бог да го прости) рекол во врска со интернетот... нешто вака одеше... “Мислиш дека четуваш со 17 годишна кореанка, а тоа е всушност 40 годишен поштар од Аркансас...“, Како озбилен, искусен, во години стаж (дркав уште дур беше жив Тито, а клецкав во СФРЈ, значи дефинитивно Анелиа е машко, ... всушност тоа е жена заробена во машко тело.

anelia said...

Среќа што на младите светот останува ;)

Anonymous said...

ic k.. ne me boli i da si masko,ama zakon ti se postovite.imaat jak naboj,samo mislam deka se malce kratki.zs ne mozi da bidat barem malce poopsirni...

Anonymous said...

Koliko ti je godina, pile?

Anonymous said...

Vaka, jas ne se zamaram so toa dali e masko, ednostavno koga go posochiv sajtot na eden mog drugar i odkako toj go prochita, negoviot komentar kako od pushka bese, mislam deka e masko, mene ich ne mi e vazhno, ama kako uchenik, ne nekoi vazhni svetski likovi resiv da analiziram nekoi raboti, normalno pottiknat od komentarot na mojot drugar. Analizata e najgore. Prikaznite se super, a so malku poveke trud ke stanat i najsuper:)

Anonymous said...

Samo zena moze da odgovori na prasanjeto: Zensko li e Anelia ili ne?

Anonymous said...

Оние кои се оптеретиле дали Анелиа е машко или женско, најверојатно (водени од помислата "ej, оваа гарант ќе ја ебам, курва е") и пратиле катаљарда мејлови со понуди и добиле одјебитачен одговор или па воопшто и не го добиле. Па сега, или ги фаќа гнев од тоа како може Анелиа да не прифати понуда од такви мачо типови како нив, или шознам...

Мислам, која е поентата како читател да се замараш со тоа прашање, да се опседнуваш и да флодираш со коментари "машко си, е машко си...". Најверојатно, тоа се оние карактерни типови кои на своите сопруги/девојки им мрчат кога ќе облечат штикла, кога деколтето ќе им биде малку подоле, кога ќе се нашминкаат, истите мен типови кои сакаат домаќинка дома, а од друга страна мечтаат секојдневно за најголемите перверзии, па се губат помеѓу двеве...

Интересна ситуација, истите тие кога навечер разочарани пред фајрон пошто ќе си одат дома сами, на шанк во машко друштво коментираат типични машки муабети "нашиве жени се тапа, незнаат да се забавуваат, старомодни се и воопшто не се отворени", кога ќе налетаат на таква жена, па макар и на жена која се однесува така на блог (не ја знаеме каква е Анелиа во живо, нели) ги фака серка.

Факинг, ако жена мастурбира е курва. Ако девојка не ви даде у гзе и пекате ко деца, па и и раскинувате, а ако практикува анален секс или е курва или е маж што се подјебава со читателите на блогот.

И да, жените не само што мастурбираат и се аналисуваат, жените и прдат. И тоа гласно ко нас. И какаат.

Anonymous said...

Браво мистичен така е, и не само што какаат и серат, тоа е она кога ќе засмрди па незнаеш каде да ватиш џенем :)

Anonymous said...

Za misticen
Bravo!

немирната said...

Misticen sekoja cest... Ova se vika maz koj ne go nasledil balkanskiot mentalitet :) BRAVO!

Anonymous said...

misticen .....zakon si

Anonymous said...

Sekoja cest Misticen. Stvarno sto k*r ve boli anelia masko li e zensko li e? Vie SAMO citate i nisto drugo. Ne ja znaete Anelia za da davate zaklucoci. Nema sto da se zamarate so toa. I da e masko so ke napravi toa? nisto. Za dzabe se ovie flodiranja so prasanjeto dali anelia e masko ili e zensko

MOTABA said...

anelia said...
Среќа што на младите светот останува ;)

Dokolku taka sakaat starite :)))))))

Unknown said...

кхм...
конечно некоја девојка да се отвори до даска :)
сите ние мастурбираме, еве доколку јас како машко ѓи опишувам сцените кога мастурбирам ќе ме направат перверзник... туку оргазмот е како смирувачка цуцла на бебе кое плаче :)

anelia said...

"Ицко said

...еве доколку јас како машко ѓи опишувам сцените кога мастурбирам ќе ме направат перверзник..."


Шшшшшшш...

Не кажувај никому....


;)

Anonymous said...

Misticen... Nekako mnogu slicen vo razmisluvanjata so Anelija... Kajgana? Bravo. Resistance is futile! ;)

anelia said...

Уште некој со теорија на заговор ни недостасуваше.

Anonymous said...

Можеби... Ама во секој случај интересно е да се види како размислуваат луѓето по македонскиов интернет. Добро е што те испровоцира коментарот. Очекував реплика.
Поздрав, Seven Of Nine.

Anonymous said...

за сите оние кои што мислат дека Анелиа е машко....јас сум најнормална девојка која во моменти на инсомниа ги користи двд-то и мастурбацијата...како и многу други работи опишани во другите постови......

Само за жал многу долго време ќе треба за нашите Балкански мажи да сватат дека тоа се најнормални работи кои ги прави секаја...хмм..3та девојка?