Sunday, September 24, 2006

’Нова’ сум ти -part II-

Ја спушти раката надолу, ми ги повлече гаќичките настрана и ми го напика прстот внатре.

Навистина ти е ширум отворена - се насмевна и ме турна на креветот

Останав да лежам додека тој се соблекуваше и ме гледаше похотно.

Рашири ги нозете!

Го послушав без приговор. Седна на креветот меѓу моите нозе и почна да ми ги масира бутовите. Ми ја ширеше пичката и се загледуваше во неа.

Кажи ми што сакаш? - ме праша

Кур - прошепотев

Што?! Не те чув!

Кур!

Ќе добиеш. Не се грижи.

Ми го пикна повторно прстот внатре. Па уште еден. Почна да симулира движења на кур.

Вака сакаш?

Да.

Сакаш да се ебеш.

Дааааааааааа!

Со другата рака ми ја зграби левата цицка и почна да ја гмечи. Овој пат без јас да му кажам, ми ја повлече брадавицата. Ја притискаше силно додека ми ги набиваше прстите внатре.

Ооох - почнав да стенам

Ааах! - се погласно

Ооооооох! - и погласно

И погласно!!!!!!

Ааааааааааааааааа!!! - ме облеа силно оргазмично чувство кое го затрепери секој милиметар од моето тело. Прстите му се ’заглавија’ од силниот пичкин грч. Се виткав како некој да ме полеал со ладна вода. Скокав по креветот.

Ох. Срце мое - изустив

Ја не бев дорекла реченицата, а тој веќе беше клекнат крај мојата главата и ми го подаваше курот.

Пуши го, курво!

Ако сакам да глумам курва, морам да глумам до крај. Не дека ми беше лошо, беше интересно, возбудувачко, но, чудно. Бев послушна. Го лапнав до крај. Ми ја зграби главата и почна да ме ебе в уста.

Пуши го! Ох.. Знаеш ти како треба - зборуваше додека ми го набиваше до грло

Го истуркав со рацете.

Ќе ме удавиш!! - реков и исплукав густа плунка

Нема. Отвори ја устата.

Ја отворив. Полека ми го пикна, милиметар, по милиметар. Неговите прсти беа испреплетени во мојата коса. Чувствував како тврдиот кур се трие од зидовите на моето грло. Солзи ми течеа од очите. Пак почна да ме ебе внатре .... кратко време, морав да го турнам, повторно. Исплукав. Мислев главата ќе ми пукне. Неколку пати го повторуваше тоа. Стенеше промукло, уживаше што се давам од неговиот кур.

17 comments:

Anonymous said...

Ova ne mi se svigja, nasilno i odvratno...ne deluva kako da si uzivala...

anelia said...

Јас уживав, а точно е дека не ужива секоја во таков секс.

Сепак, за вкусови не се расправа :)

Anonymous said...

Uzivas da places i da ti se pravi nesto sto ne sakas? Zasto? Bolkata te vozbuduva?

Anonymous said...

Uzivas da places i da ti se pravi nesto sto ne sakas? Zasto? Bolkata te vozbuduva?

Anonymous said...

Не е тоа болка во тоа е интересното и секоја девојка тајно го помислува тоа, нејзиниот партнер да биде барем еднаш така груб а воедно и тоа пали мнооооогу, Анелиа супер си...

Anonymous said...

Anonymous said...
Не е тоа болка во тоа е интересното и секоја девојка тајно го помислува тоа, нејзиниот партнер да биде барем еднаш така груб а воедно и тоа пали мнооооогу, Анелиа супер си...

a kade e granicata? Sepak treba da se postavat nekakvi ogranicuvanja, neli? Sto ako izleze se von kontrola. Covekovata priroda e misteriozna, mozes da se iznenadis sam sebe...

Anonymous said...

Anelia, ja vikaat Ance sea neznam tocno kaj zivee ili Veles ili Skopje, ja vidov so voz odese za SK. Visoka e 1.75, crna kosa, so golemi siski, pusi cigari, imase stegnat gas (cela zeleznicka ja gledase) a do nejze imase edno masko, ama ne uspeav da otkrijam koj e!

Anonymous said...

Anonymous said...
Anelia, ja vikaat Ance sea neznam tocno kaj zivee ili Veles ili Skopje, ja vidov so voz odese za SK. Visoka e 1.75, crna kosa, so golemi siski, pusi cigari, imase stegnat gas (cela zeleznicka ja gledase) a do nejze imase edno masko, ama ne uspeav da otkrijam koj e!

Greska si, jas se znam so nea -niti Anelia se vika niti ima vrska so Veles i ne e crna!

Anonymous said...

Anelia ne si prakaj sama, poraki kako anonimen.....lol

Anonymous said...

Aj dosta vekje, si kaza zenskata od deka saka anonimna da ostanei od koi pricini, aj da ne se pravi pak ovoj muabet! Ne cepkajte kaj ne vi e mesto, baska filmot kje ni se rasipe ako znaeme koj stoi zad ovie tekstovi!

Anonymous said...

dosta be drkaci samo da go citate ova sranje!!!

Anonymous said...

A ti be drkac sto pravis ovde?

anelia said...

"jas said...

a kade e granicata? Sepak treba da se postavat nekakvi ogranicuvanja, neli? Sto ako izleze se von kontrola. Covekovata priroda e misteriozna, mozes da se iznenadis sam sebe..."


Сам/а си поставуваш граници. Сигурно знаеш што и како ти се допаѓа, а што не.

Anonymous said...

Da, moite granici, a negovite?

anelia said...

“ Jas said...

Da, moite granici, a negovite? “

Со малку среќа ќе налеташ на човек кој знае да каже што и како сака, и да го почитува она што ти го сакаш.

Има назив, посебен, за оние кои не си ја знаат границата.

Anonymous said...

A koj rece deka ja nemam taa "malku srekja"? Ednostavno nekoi raboti ne mi se dopagjaat, toa e toa!

nindza said...

hmmm interesno