Friday, August 04, 2006

И пак...

Денот беше топол и пријатен. Седевме на клупата во блискиот парк. Бевме сосема занесени во бакнувањето и не обрнувавме внимание на околните шетачи. Некое детенце со викање протрча порај нас и малку не ’освести’.

Ајде да одиме некаде понатаму. - ми рече Драган, а усните му сјаеа од лигите

Ајде. Овде нема смисла. - одговорив

Отидовме понастрана од гужвата. Некој од нас предложи да седнеме на тревата, подалеку од минувачите. Не стигнавме да седнеме. Уште во одење се ’посветивме’ на бакнувањето и набрзо се најдовме до едно дрво. Се потпрев јас на дрвото, а Драган се навали накај мене. Почна страсно да ме бакнува и да ме гали. Сосема практично се испостави тоа што на себе имав краток фустан, а под него само гаќички и прслуче. Неговите дланки се завлекоа под фустанчето и нестрпливо ’прелетуваа’ де преку мојот задник, де преку пичката, де преку цицките. Толку бев возбудена што и преку гаќичките се чувствуваше влажноста од врелото пиче. Ги ширев нозете за да му дадам подобар пристап до моето меќуножје. Воздивнував. Испарував.

Уживаш Анелиа. Се гледа. Сакаш ли да ти биде уште поубаво? - низ бакнежи го чувствував неговиот здив на мојот врат

Охххх даааа..... Сакам...... Но надвор сме. .... Има луѓе. - одговарав едвај дишејќи

Опушти се срце. Нема никој во близина.

Не можев да одолеам. Му дозволив да ми го раскопча прслучето. Ги симна и рамките од фустанчето. Цицињата ми излетаа надвор. Како и тие да се бореле за воздух.

Се нафрли гладно на нив. Ги гмечеше и галеше, ги бакнуваше, ги лигавеше. Бев немоќна да се спротиставам. Притисната меѓу дрвото и неговото силно тело единствено што можев е да стенкам и да мижам. Не. Не бев немоќна. Бев сакана. Како жена која си ја почитува свјата потреба од полова љубов.

Ми ги соблече гаќичките. Грубо ја завлече раката меѓу моите нозе. Едната нога ми беше меѓу неговите. Почувствував преку тенките панталони дека курот му е сосема дигнат. Се триеше од мојата нога додека ми ја милуваше влажната и топла пичка.

Се одтргна и го раскопча шлицот. Го изваде тврдиот кур и ми ја дигна едната нога. Повторно се навали врз мене, но сега и ме наби на тврдото месо. Веднаш се слизна внатре.

Ааааааааааааааааааааа!!!! Ме боли пак!!! - викнав

Ќе престане! - турна посилно

Му дозволив да продолжи. Уште неколку набивања и болката се претвори во уживање. Горев. Полудев. Не знаев дека едно глупаво исполнување на дупка може да предизвика таква бура во мене. Стенкаше додека ме лижеше по вратот и лицето. Прстите од раката со која ми ја држеше ногата дигната мислев дека ми се закопаа во бутините. Другата рака беше зариена во мојата цицка. Беше жесток, немилосрден. Ми покажуваше нови задоволства кои не ги познавав. Ме ебеше.

Наеднаш се згрчи и го извлече курот. Во истиот момент топол млаз сперма излета врз моите нозе. Останав потпрена на дрвото со главата зафрлена на назад и дозволив спермата слободно да се слева по моите нозе.

Тој се наведна и ги зеде моите гаќички кои беа фрлени на тревата. Прво ми ја избриша пичката, а потоа и нозете. Пак имаше крв.

А уште колку пати треба да ме кинеш? - изустив

12 comments:

Anonymous said...

Супер ти е блогот Анелиа. Поздрави од мене и те линкав во блогрол. :)

Gjole said...

...поддршка и од мене! :-)

п.с. - може да те кине поеке пати од еднаш! :-)

George said...

Риспект за блогот!
Ајде, ајде... повеќе стории сакаме. ;)

anelia said...

Ви благодарам :)

Anonymous said...

А има некоја девојка што го чита ова??
Уште колку пати треба да ме кинеш?
Не знам, мене ме кинеше 3 пати :)

Anonymous said...

ima devojki poveke odosto se misli, no ne komentiraat, samo citaat :)

anelia said...

Доколку поголем број девојки би коментирале, би ми помогнале да докажеме дека не сме ние лишени од уживање во сексот.

Но, ако подразмислам, веројатно еден куп ’мажишта’ веднаш би се огласиле со тврдењето дека коментарите ги напишале мажи кои само тврдат дека се жени :)

Anonymous said...

A koj rece deka sme liseni? Samo ima kup mazi koi se bezveze i mozat samo da zborat(mora nekade seksualnata energija da ja kanaliziraat, koga nikoj ne im dava)

anelia said...

Jas, се согласувам.

Anonymous said...

Анелиа јас најискрено на почеток не знаев што и како да размислувам за тебе... Потоа кога почнав да ги читам и другите стории, почна да ми се допага твојов блог. Јас сум девојка и се согласум со тебе дека девојките треба да уживаат во сексот. Браво за тебе ова ми помогна многу во размислувањето. Поздрав и продолжи те молам

Anonymous said...

Анелиа сакам да те прашам дали си имала нешто со девојка ако не, дали си размислкувала нешто во врска со тоа

anelia said...

" Anonymous said...

Анелиа јас најискрено на почеток не знаев што и како да размислувам за тебе... Потоа кога почнав да ги читам и другите стории, почна да ми се допага твојов блог. Јас сум девојка и се согласум со тебе дека девојките треба да уживаат во сексот. Браво за тебе ова ми помогна многу во размислувањето. Поздрав и продолжи те молам "


Мило ми е :)