Wednesday, August 23, 2006

Дискотека

Во дискотеката имаше прилично гужва. Беше некаква техно журка. Се играше ненормално, беше жешко. Драган понекогаш на такви случувања знаеше да стане хиперактивен и непредвидлив. Буквално морав да го бркам низ диското. Час беше кај шанкот, час на подиум, час во некое сепаре. Се познаваше со прилично голем број луѓе кои беа таму таа вечер, па не можеше крај да му се најде.

Некако се најдовме близу еден до друг на подиумот. Скокајки како луди се фрливме во преградка еден на друг и почнавме страсно да се лапаме. Во такви моменти гужвата знае да ’исчезне’. Бевме ’сами’, совладани од страста, од енергијата која не беше обзела. Сепак морам да признаам дека бевме прилино пристојни и бакнувањето не премина во нешто повеќе, таму, на подиумот.

Но, очигледно некому тоа не му беше доволно. Мојот мил дечко ме повлече накај едно од сепареата. Се заваливме убаво и продолживме да се бакнуваме. Овој пат во игра влегоа и дланките кои нестрпливо прелетуваа преку оној другиот. Не ми требаше многу и мене да ми се земе паметот, па ми стана малку тоа што го добивав. Прилично агресивно му го откопчав шлицот и ја пикнав раката внатре. Ме дочека неговиот полуеректиран кур. Го фатив силно и почнав да го дркам внатре во панталоните. На Драган му се допадна тоа што се случуваше.

Тебе, Анелиа, малку ти е само мазење и бакнување
- му заиграа очите враголасто

Мене, срце, не ме задоволува да седам жедна покрај вода, а да не смеам да се напијам
- му возвратив

Неговиот кур стануваше се потврд во мојата рака. На моменти се симнував и на мадињата и нежно си играв со нив. Ја извлеков и неговата прва воздишка таа вечер.

Ааааххх, Анелиа, зарем сега ќе останам и јас жеден?
- замижа

Нема - одговорив

Го извлеков тврдото месо надвор и се симнав. Го ставив во устата и почнав да го лижам.

Може до крај? - прашав

Уште прашуваш!
- ми ја тура главата надоле

Почнав немилосрдно да го шмукам. Што да правам кога сакам кур во уста? Го лижев, си играв со него. Го цицав како да не сум јадела со денови, како да ќе се наситам од неговиот испотен ’пријател’. Го ставав до грло. Ми беше гадно, но беше проклето напалувачки. Го фатив со дланката и почнав да го дркам додека главчето ми беше во устата. Го оближував, а раката не престануваше да ми се движи горе-долу.

После неколку минути, ненајавено, устата ми ја наполна жешка сперма. Ја исплукав на подот и се исправив.

Се прашувам дали можеби некој разбра што правевме? - се загледав околу нас

Не ми е гајле, а не ти е ни тебе.
- полусвесно изусти Драган

28 comments:

Anonymous said...

Срц, закон ти е блогов, ама би требала да го ажурираш почесто.Јас искрено се палам на твоите постови,и мислам дека и жена би можела да напише вакво нешто, бидејќи и ние знаеме да бидеме ``дрти`` што би рекле браќа американци!

Anonymous said...

Жежок пост. Ми се свиѓа. :-)

anelia said...

Си мислев зошто никој не коментирал? А сум одбрала опција "enable moderate comments". Глупав блог систем! Чека да ги прегледам, па да стиснам "publish", а не сум доволно често онлајн.


Анонимен/а, девојка си или дечко?

по ова:

“и НИЕ знаеме да бидеме ``дрти``“

предпоставувам, девојка?

Anonymous said...

Ти пречи блогспот?

I think I have the right stuff for you :)

Anonymous said...

Brao anelia mozam raka da ti prauzam za ova i za se so imas napisano tuka ali moram da te prasam vo koja diskoteka bese toa?

Anonymous said...

Abe alal da ti e ako stvarno taka bilo. Ama "smoking" sred polna diskoteka...nekako ne valja. Ama, prasaj patalec, a ne gatalec!
Se zezam, kul si!

Zezalko

anelia said...

Што имаш за мене Јован??

anelia said...

yugo, го задржувам правото да не го откријам името на дискотеката ;)

anelia said...

Zezalko, не беше на сред подиум па да биде неизводливо... всушност, и тоа е можно, ама признавам, јас не сум до толку храбра. Сепарето сепак нудеше каква- таква приватност.

Anonymous said...

Од каде ги препишуваш овие глупости, и ги лажеш децава по интернет за да ти го посетуваат Блогот. Иако у Скопје па и Македонија има многу калаштури до сега у Диско никој не се сехал, тоа може само да се случу у Бугарија. Да не си Бугарка случајно?

Anonymous said...

Axios, glup si, kjuti! Baska kjorav si!

Anonymous said...

како прво да било вистина ке се прочуеше низ цело Скопје уште истата вечер. Ние сме мало место се се знае. Не може во диско на сепаре да имаш толку интима. вие сте слепци штом некој вака ве лаже. ја знам дека во Скопје и Македонија има сеџ на велико, но само по приватни станови.

Anonymous said...

Axios, dvajca vo diskoteka mozat da sedat pred tebe i da se sexaat, a ti da ne primetis. Veeeruuuvaj. I NIKOJ nema da znae!

Anonymous said...

abe aj da ne bidam vulgaren ili kako i da e.. iskreno blogot mi go odvlece vnimanieto i ti e odlicen...samo so se poznava deka ne mozi dae do tolku vistinito!vdisko da cicas kur i nieden da ne te primeti?koe disko e takvo ziti majka ajde ne me ebaj

Anonymous said...

a be bitolcanec, skopskite diskoteki se pogolemi od bitolskite da znajs!

anelia said...

Никаде не напишав дека НИКОЈ не видел, иако МИСЛАМ дека не виде никој.

Ете -Јас- знае дека е можно. ;)

anelia said...

Омар, да не си stand-up comedian? :)

Anonymous said...

"ЈАС" Стварно ме направи дека сум толку глуп. Немој жити се само ги палите децава да маструбираат на ваквите напишани реченици. Ако толку се палите да имате сех во јавност, земете мобилен, или некоја камера па снимајте еден момент за стварно да ви поверувам, а вака само може да се препукуваме.

немирната said...

Јас не гледам зашто не би било тоа изводливо? Сите вие кои викате дека не е можно да имаш орален секс во дискотека значи дека не сте пробале, а од тука следува и дека не знаете сигурно ;)И мене ми се случило нешто слично во помал град од Скопје. Ако си доволно дискретен се` е можно ;)

Anonymous said...

mori ti ne si normalna.tolku nemozes da izdrzis da se ebes pa moras dodeka si izlezena.za 1 godina NAJMNOGU ti ke bides najgolemata kurma.mrs mori i ne zamaraj so tvojot kurvinski zivot.

Anonymous said...

mori ti ne si normalna.tolku nemozes da izdrzis da se ebes pa moras dodeka si izlezena.za 1 godina NAJMNOGU ti ke bides najgolemata kurva.mrs mori i ne zamaraj so tvojot kurvinski zivot.

Anonymous said...

mori ti ne si normalna.tolku nemozes da izdrzis da se ebes pa moras dodeka si izlezena.za 1 godina NAJMNOGU ti ke bides najgolemata kurva.mrs mori i ne zamaraj so tvojot kurvinski zivot.

Anonymous said...

браво за блогов несто вакво досега не сум видел и ти благодарам засто вака им помагаш на другите девојки поопустено да го живеат животот посебно на оние од провинцијата кои живеат на полусоцијалистички начин. By the way Ја сам Драган од Куманово.

anelia said...

" Anonymous said...

mori ti ne si normalna.tolku nemozes da izdrzis da se ebes pa moras dodeka si izlezena."

Нормално дека можев да ’издржам’, ама не сакав :)

Anonymous said...

axios, a sam da si probas so nekoe mace, pa da vidis deka e mozno, nema potreba nie ovde sea snimki da ti prakjame!

Elea Creta Makedonija said...

A sex u park na klupa u pladne i do tebe drugar ti ti prai muabet, a taa ti sedi na kur, i se prais kako nisto da ne e, sho te boli.

za onie koi ne veruvaat, koi ne go storil i ne mu se veruva

Elea Creta Makedonija said...

sexot izlegol od rajot dosta sudite

Anonymous said...

imas li cena?? Kolku dosega te imaat ebeno? kazi iskreno :)) pozz i dali drzis privatni casevi za ovaa struka i na kolku god te skinaa?