Saturday, July 22, 2006

А ти мене?

За некое чудо (аха чудо:) Драган почна одвреме на време да ме вика кај него дома. Се разбира не пред неговите родители и исклучиво во неговата соба. Но не беше нешто на кое би се жалела, напротив. Конилингусот ни беше секогаш процедура и некое време само со тоа завршуваше. Но не и тој ден.

Собата беше свежо исчистена. Мирисаше на некој освежувач за простории со акцент на ванила. Малку беше загушливо зошто се ближеше пладне и се спремаше да биде прилично жежок јунски ден.

Како и дотогаш пред тоа, седнав на неговиот кревет и облеана во насмевка се препштив по кој знае кој пат на неговиот топол јазик.

Лижењето го доведе скоро до совршенство. Научи дека сакам над и под клиторисот, а не дирекно на него. Научи дека сакам да лиже онака како што куче лиже во чинија со вода. Се потев на неговиот кревет, се бришев од неговите чаршави, од неговата перница. Пак ќе мириса се’ на мене, пак ќе посака да не е само мирисот присутен. Свршив.

Се испружив убаво, се насмевнав. Тој легна до мене и ме бакна. Зборавме нешто без врска и во еден момент ме праша:

А што мислиш за тоа малку ти мене да ми го лижеш?

??????!??!?
- се збунив на момент

Не знам. Не сум сигурна.

Што не си сигурна? Не е ништо страшно.
- се насмевна

Хмммм. Ок. Да пробам. Но не знам како?

Се спуштив надолу и застанав пред неговото височество ’Тврд Кур’. Го фатив со раката и го гледав збунето, искрено со прилично голема резерва кон она што се очекуваше од мене.

Лижни го малку. - со насмевка се обиде да ме охрабри Драган

Не знам, не ми е баш воодушевувачка помислата на тоа. Некако ми е гадно. - одговорив со половина уста, сеуште држејки го во рака набрекнатото месо.

Погледот ми беше вперен во курот и се двоумев.

Да!

Не!

Да!

Не!

И... Замижав и го испружив јазикот кон него. Полека само го допрев на главчето со врвот. Ми беше некако чудно. Го лижнав уште еднаш.

Драган ги стави рацете под неговата глава и се опушти.

Ајде. Само така. Продолжи.

Се охрабрив на момент и го лапнав целиот. Како лижавче. Шмукнав.

Па и не било така лошо. - си помислив

Почнав да го повторувам тоа движење. Лапни го, шмукни, извади го. Се слушаше шлапкав звук при секое испуштање. Ми изгледаше како да го цени тоа мојот Драган. Сменив. Го зедов пак во устата и почнав да го шмукам без да го пуштам некое време. Некако почна да ми годи цицањето. Како да бев гладна и како да чекав да ми потече млеко. Со секое повлекување станува повкусно. Но останува само на тоа. Млекото сеуште не доаѓа.

Цицав се појако и појако. Драган почна да воздивнува веќе прилично гласно.

Шмукај го Анелиа!! - извика одеднаш

Аааааааахххххххх!!!! Тргни сеееееее!!!!!! - повторно се огласи

Збунето се исправив на брзина и во истито момент топлиот млаз течност излета нанадвор. Ја испрска постелата околу него, капна на мојата дланка која сеуште беше на неговиот кур, се излеа по неговите нозе.

Ммммммм... Гледаш дека не беше страшно - се насмевна

6 comments:

Anonymous said...

убаво ви било. само што требало да ја задржиш свршувањето в уста. а после твое е дали ќе голташ или ќе плукаш

anelia said...

И пушењето ми беше премногу во тој момент, па камо ли сперма во устата.
Сакаш ти да повратев? :))

Anonymous said...

izvini od kaj si ti zenska, oti vaka kako so imas pisano, malku mi e poznato? cekam tvoj odgovor !

Anonymous said...

kuropusacka ahahahhahahha

Anonymous said...

i treba da ima, sto poveke kuropusacki :)

Anonymous said...

priznavam deka mene sega epten mi treba ednaa