Monday, July 10, 2006

Нова Година

Некаде на почетокот на четврта година се запознав со Драган. Го заприметив во еден кафич, а подоцна се испостави дека се познава со една моја познаничка, која беше прилично љубезна, па не запозна. По неколку дена од запознавањето Драган и’ побарал мој број и таа му го дала. Сега да сум, веројатно ќе и’ се налутам, но тогаш ми беше баш cool што оној кој ми се допаѓа се интересира за мене, па не подразмислив за тоа како дојде до бројот. Тој се јави и ме покани да излеземе.

Ухуууу!!! Супер!!!

Првите неколку излегувања беа баш пријатни, тивки места, кафенца, долги разговори, испраќања до дома... Ветуваа добра врска. Се запознав со неговото друштво и почнавме и заедно да излегуваме некои 8-10 луѓе. Баш добро се сложувавме.

Таа Нова година одлучивме да ја прославиме кај еден негов другар. Неговите беа отидени во странство по повод празниците, па овој беше сам. Бевме, истите тие 4-5 парови. Не беше ни полноќ кога веќе сите се зашеметивме од глупавата вотка и се разделивме, пар по пар, секој во различна соба. Јас и Драган ја добивме собата на другарот кај кого бевме. Спалната ја окупира тој со неговата девојка. Домаќин си е, што сака си прави.

Онака, расположени од алкохолот веднаш се фрливме на бакнување. Креветот беше прилично удобен, во собата беше полумрак. Некоја столна лампа светеше на работната маса. Ух, како само убаво изгледаше Драган. Очите му светеа, образите му беа благо зацрвенети, усните скоро крваво црвени од вотката и бакнежите. Неверојатно многу ми се допаѓаше се’. Не можев да се донапијам од неговата плунка. Му го шмукав јазикот, му ги лижев усните, вратот... Не останав ни јас неизлигавена.... мхм... по целото лице. На моменти долната усна ми затреперуваше од физичката вежба која ја изведувавме со јазицит и усните.

Одеднаш неговата рака се најде под мојата блуза, го повлече прслучето малку нагоре, ја ослободи едната цицка и почна силно да ја стега. Воопшто не ми пречеше. Сакав уште. Не се налутив што без прашање, од прва, не фати на голо. Па што! Моето молчење го разбра како одобрување. Продолжи и понатаму. Ми ја извлече блузата преку глава, го завлече прслучето нагоре, така што двете цициња ми се испрчија слободно точно во линија на неговата глава. Лежев така целата растреперена и сосема се препуштив. Ја чувствував целата негова тежина врз себе додека безмилосно ми ги гмечеше, шмукаше, лижеше цицките. Со врвот на својот јазик си играше со брадавиците кои толку се втврднаа што почнаа да ме болат.

Ужасно, прекрасно, експлозивно!!!

Предизвикот му беше преголем. Не можеше да одолее. Се засити од лижењето цицки. Му стана недоволно. Нестрпливо се пренесе на соблекување на моите фармерки. Му дозволив. Ги истрга надолу и моите гаќички. Останав сосема гола, сеуште занесена од движењата на неговите дланки и усни по моето тело. Ми ги рашири нозете силно. Наеднаш. Во еден потег, а во половина веќе со главата беше меѓу нив. Ова малку ме исплаши. Не, не ме исплаши, ме замисли. Се засрамив. Никој досега ме немаше видено од тој агол, освен јас самата во огледало. Но, останав нема. Се обидов сосема да се опуштам и препуштам на она што би требало да следи.

Ууухх!!! Даааааааааааааааааааааааааааааа!

Неговиот јазик се завлече длабоко во моето пиче. Не знаев од што е толку водено. Од неговата лигава уста или од мојата влажна пичка. Внатре- Надвор неколку пати. Се повлече малку наназад. Ја рашири со прстите и се загледа на момент. Се врати пак со устата на неа, но овој пат посмирено. Буквално ја залапа. Неговата уста и’ подари долг, сочен бакнеж на мојата пичка. Ми се чинеше дека некој ме полеа со ладна вода по ’рбетот. Секое влакненце на моето тело се исправи нагоре. Неговиот здив беше топол, неговиот јазик внимателен. Се повлече пак наназад. Ја загледа уште еднаш на кратко и пак се врати на ’работа’ овој пат го запосли неговиот јазик околу набрекнатито клиторис. Го лижеше силно и брзо, а од време на време го вшмукуваше во устата.

Се грчев како луда. Го галев во косата. Воздивнував полека.

8 comments:

slikizacelsvet said...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kaj e krajot?
:)

evelyn, please said...

хихи, каков блог ;)
срамотилаци! :))

anelia said...

Зошто срамотилаци Ана?
Сите го праваат тоа, само не сакаат сите да зборуваат за тоа. :)

Anonymous said...

Ma ne stramotiluci,devojceto samo si zboruva na nacin na koj nikoja od nas nema gz da go napishi toa vo javnost...I sakav da te prasham neshto
Kaj da go najdeme DRAGAN ?

anelia said...

Драган е long gone ad married ;)

Anonymous said...

zasto nema kraj?ili se ostana na lizenje?

anelia said...

Тој ден имаше само лижење, да.

Anonymous said...

Interesno, interesno
edvaj cekam da procitam ponatamu