Tuesday, July 04, 2006

Спална соба

Таа вечер отидовме на гости кај дечкото од другарка ми. Пиевме кафе и по кратко време Сашо предложи да одиме во другата соба за да ги оставиме овие двајца сами. Сосема наивно тргнав по него. Сега кога се присеќам, не беше работата да ги оставиме нив сами, туку ние двајца да бидеме сами. И како што бидува меѓу другари обично, договорено однапред, другата соба случајно се погодува да биде спална соба со огромен лежај.

Засрамено седнав на самиот крај на големиот кревет. За разлика од него. Тој не се срамеше воопшто. Мислам дека и брзаше. Седна крај мене и почна да ме бакнува. Ништо ново. Се лапавме полека и сочно, се давевме во плунката на оној другиот.

Полека ме притисна наназад и јас се најдов испружена на креветот, а тој покрај мене. Бакнувањето не престана, се разбира, и стана зачинето со нестрпливи движења на неговите раце по моето тело. Не се противев воопшто, но и не очекував, нити пак сакав нешто повеќе од ова. Се разбира не сопреа случувањата ни овде. Во недоумицата во која бев, занесена од банежите и допирите, неосетно малку по малку останував без парчиња од облеката. Не се противев што ми ја соблече блузата. Сеуште бев мирна додека ми ги откопчуваше фармерките. Не се исплашив кога ми ги симна до долу и останав без нив. Немав ништо против и кога излета и прслучето. Но! Не! Го сопрев кога се обиде да ми ги извади и гаќичките.

Не.. Тоа не може.

Не се противеше.

Во ред. А може јас?

Не одговорив ништо. Само останав неподвижна, разголена. Тој се исправи, стана од креветот и почна да се ’разоружува’. Се’. Одлета секој дел облека што на него го имаше. Да. И гаќите. Остана сосема гол, исправен покрај креветот со размавкан полутврд кур пред себе. Се насмевнавме еден на друг и повторно ми се придружи во лежечка положба. Малку застуде. Се вовлековме под покривката и продолживме онаму каде што застанавме.

Се тркалавме наваму-натаму и воздивнувавме приклештени еден крај друг. Моите гаќички беа на своето место. Добро.... не баш на своето место. Одвреме - навреме некако магично се повлекуваа еднаш налево еднаш надесно и од нив ѕиркаше моето влажно пиче. Не само од себе. Тој, никаков еден, тој ги тргаше налево - надесно за да си пробие пат. Неговата дланка нежно го масираше топлиот отвор. Се качи врз мене. Јас се повлеков.

Не. Тоа не може.

Беше одговорот на неговиот обид да го стави курот таму, меѓу моите нозе.

Но што ќе помислат оние двајца за мене? Што мислиш, што прават сега во моментов?

‘Загрижено‘ ме запраша.

Не ми е гајле. Јас не сакам.

Остана на тоа. Кутриот Сашо. Го донесе курот до пичка и не го пикна внатре.

Впрочем. Немаше повторно шанса да проба. Ми здодеа. Не ми се сакаше со него повеќе.

5 comments:

Anonymous said...

Ааа, добро опишано :)). Не оставаме коментари зошто не знаеме за блогот ;)


by revan

Anonymous said...

E tuka si greska. Pravo napisa na krajot - Kutriot Saso. Pa kutar e, aj ti zamisli si toj tvoj "Dragan" taman da te ....(duri si ti "on fire") da se istaj. A, so velis?

Zezalko

anelia said...

А што сум грешка? :)

Anonymous said...

E pa kako so is greska?
Uste prasuvas?
Koga vekje si mu dozvolila da gi otstrani delovite od tvojata obleka (:)) trebalo da mu dozvolis i da se poraduva malce, me razbiras.A i na kraj kraista,ce bese li tolku loso...???????

Zezalko

Anonymous said...

zakon si mori samo vaka prodolzi nie te podrzuvame od ane i sanje