Thursday, October 19, 2006

Тој

Уште првиот пат кога се видовме чувствував огромна потреба да му се допаднам. Се срамев кога ќе ме погледнеше, кога случајно ќе ме допреше. Со него се’ ми изгледаше како да е по прв пат. Првиот пат кога имав секс со него се чувствував како да ми е прв пат, воопшто. Уште пред и да почне самиот чин бев ужасно напната. Ми изгледаше како да сум заборавила што и како се прави. Поголемиот дел од времето само немо блеев наоколу, целата збунета. Не можев да се препознаам самата себе си. Како, се’ што знаев и се’ што дотогаш сум поминала, да не се ни случило.

Хотелската соба, мислев, се стесна околу мене кога влеговме внатре. Едвај зачекорев накај големиот кревет. Тој изгледше прилично релксирано и расположено. И јас се смешкав цело време, но внатре, во себе, имав милиони емоции и снебидувања.

Седнав на самиот крај на креветот и гледав немо во тепихот. Седна и тој. Со дланката ме фати за брадата и ми ја заврте главата накај него. Се’ се одвиваше како во slow motion. Полека се приближи накај мене и ме бакна. Возвраќав на неговите бакнежи и сакав никогаш да не престанат. Ме милуваше додека се бакнувавме. Толку внимателен човек немав сретнато до тогаш.

Легна на креветот и нежно ме повлече да му се придружам. Продолживме да се бакнуваме уште некое време, а потоа се спушти надолу. Седна помеѓу моите нозе и полека ми ги соблече панталоните и гаќичките. Не можев да го погледнам в очи. Умирав од срам. Се прашував, што ли мисли? како му изгледам? дали му е убаво? ....

Ја завлече главата помеѓу моите бутови и почна да ме лиже. Ги превртев очите. Се тресев. Ми студеше? Не знам... Воздивнував тивко додека неговиот јазик прелетуваше преку мојата пичка. Уживав во она што ми го даваше. Како само добро знае да лиже. Ми се допаѓаше кога ми го милуваше клиторисот со јазикот, кога ми го пикаше јазикот внатре, кога ќе ми ја шмукнеше пичката.

Се исправи, стана од креветот. Јас легнав под покривките и го соблеков и останатиот дел облека кој го имав на себе. Се соблече и тој и ми се придружи. Повторно почна да ме бакнува, да ме гали. Се качи врз мене и полека ми го стави внатре. Ме бакнуваше додека ме ебеше. Мижев. Сакав се’ да биде баш така како што беше, полека, нежно, сакав да водам љубов... со Него! Беше како некој да ми ја еба душата, а не телото. Со секој негов налет го сакав се повнатре. Секој пат кога ќе турнеше ги ширев нозете пошироко. Како да го сакав целиот во себе, од глава - до пети, да остане внатре засекогаш.

8 comments:

Anonymous said...

"ми ја еба душата, а не телото"

одлично....

Anonymous said...

шо бе, смени локација? ...почна по хотели да идеш? Свака част! Кој плати за собата? ...или поделивте трошоци? ;-)

...добро е, добро е...одржаваш форма! Само напред!

Anonymous said...

anelija napravi nekoj spoj pomegu tvoite prikazni nekako mi se mesaat licnostite i nemozam da si nepravam celosna slika koga i so kogo si bila na pocetokot organizacijata na slicuvanjata ti bese odlicna imenuvaj gi nekako tvoite partneri za da znaeme za koi se raboti. Poslednite dve ili tri prikazni daliku ti se razlikuvaat vo stilot na raskazuvanje od prvite zasto go smeni. Inace poslednovo e super

Anonymous said...

Одлично...

Anonymous said...

Сакав да кажам супер...(о:

anelia said...

Карека, се’ досега е пишувано по сеќавање, не се настани од ’вчера’. Веќе објаснував за тоа во минатите постови. Дека пишувам нешто како мемоари.


Анонимен, во еден мој пост веќе појаснив и за тоа дека нема да пишувам хронолошки повеќе. Мислам дека не ебитно што, кога и со кого се случило. Вклучете малку фантазија. ;)

anelia said...

Гледам дека поприфатливи Ви се расказите во кои има main streem секс.

Оние поекстремните случки (иако според мене не се ништо екстремно), ми делува како да Ви се подалечни, помалку прифатливи.

Anonymous said...

srck a koj plati za sobata :)?