Friday, October 13, 2006

Гостин

Сакаш кафе? - прашав

Може.

Глупавата рингла беше премногу бавна, па се оддолжи правењето. Се моткав низ кујна без врска. Бев загледана во кафето кога осетив како ме обгрнува околу половината.

Не ми се чекаше таму сам.

Ја завртев главата на назад и го залапав. Со дланките ми ги обфати двете цицки. Ми се допадна позицијата. Од позади... изненадување? Беше силно припиен до мене. Возбудвањето ми дојде буквално инстантно. Почнав да мрдам со газето. Го притискав на меѓуножјето. Очигледно и тој се ’развесели’. Како доказ беше неговиот кур кој почнав да го чувствувам како ме ’боде’ преку облеката. Ја спушти едната рака меѓу моите нозе, а другата остана на мојата цицка. Сеуште страсно се лапавме. Моите движења се убрзаа. Почнав да стенам. Реакцијата од неговата страна беше позитивна. Курот сега повеќе го чувствував.

Ме турна полека со раката која му беше на мојата цицка, додека онаа која ме галеше, преку панталоните, на пичката, остана на своето место. Се потпрев со рацете на работната маса. Почна да симулира ебење. Ми се допадна тоа што го правеше. Сакав да го примам во себе.

Не ме остави предолго да чекам. Ми го откопча патентот, ми ги спушти пантолоните и гаќите, онолку само колку што беше доволно да излезат моите дупки на ’виделина’. Истото го направи и на себе. Ги спушти и неговите гаќи и панталони до коленици. Стоев со раширени нозе, навалена, главата ми беше потпрена на работната маса, мрдав со газовите, додека со нетрпение чекав да ми го стави. Добив. Во еден момент почувствував како го мести на отворот.

Ооооох. Мил мој.

Се поткренав на прсти за да му направам подобар пристап. Онака напалена и влажна, не беше проблем тврд кур, едноставно, да се слизне внатре. Ме зграби за колковите и почна да ме дупи. Се препотував од уживање. Се набивав самата на него. Од време на време ја вртев главата да го видам. Очите му беа замижани, устата подотворена. Целосно беше внесен во ’работата’.

Аааааах - извика и го извади курот, сврши по мојот задник. Топлата сперма ми се слеа по газовите. Останав потпрена на масата.


Quickie - се насмевна

10 comments:

Anonymous said...

:) Been there, done that!
me potseti!

MOTABA said...

Od koga te nemase.mislev da ne ne zaboravi

Anonymous said...

ufff. a najjako koga e leto i na sebe imas samo nekoe lesno suknjice

Anonymous said...

Ne poarno e koga si iznaoblecena i se maci da te soblece pobrzo, pa mu doagja se da iskine od tebe!

Gjole said...

too be anelia - glej koj entuzijazam go predizvikuvash! :-)

Anonymous said...

Кој е гостин или ке го скриеш само за тебе. Те немаше одамна пишувај почесто. Поздрав

anelia said...

’Гостин’ е ’Тој’

и е само Мој!

:)

Anonymous said...

брееее, гостин е тој и е само мој! :-)
И рима има! Свака част! Се враќаш у форма,а? Ја те испорекламирав на blog.com.mk , ама изглеа све пациентитењ и психопатите ти се закачија,а? Живти се, со оглед дека објавуваше еден куп психопатски коментари од идиоти, шо пишале тие шо си ги бришела? Да не сакаа да те стаат на ломача да гориш? Стварно луѓево не ми се јасни озбилно!
...иначе, кај мене на блог имаш еден текст за испатените невести и мучки се вика „Турни ме, да кинисам“.
...толку за сеа, се читаме!
Careca

anelia said...

Тие коментари што се избришани се кавга помеѓу тие што коментираа.

Коментари во кои мене ме навредуваат, не бришам. :)

Anonymous said...

хммм,

...ми ги спушти пантолоните и гаќите, онолку само колку што беше доволно да излезат моите дупки на ’виделина’.... Стоев со раширени нозе...

некако не ми е логично ова... анелиа измислуваш или слаба ти е меморијата.. или скокаш во пишувањето