Wednesday, April 01, 2009

frienship or what? - sequel

Ми пријде и ме бакна. Во истиот момент се опуштив и заборавив на сите мои стравови и двоумења. Можеби ќе беше попаметно да не подлегнев на напливот на сексуална енергија која бликаше во собата, но паметот не го видов никаде. Единствено на што мислев е она што во тој момент токму таму го доживувам.

Додека се бакнував со него Милиот ми пријде од позади и почна да ме милува по задникот и бутините. Ох какво чувство на посакуваност... и двајцата ’се напрегаат’ околу мене. Во еден момент ги отворив очите и веќе и двајцата беа седнале на каучот а јас бев клекната пред нив горе. Веќе ме соблекле до половината и цицките ми беа истурени на напред, за двајцата по една во уста. Ги држам за главите додека цицаат. Нивните раце се тркалаат насекаде по моето дело. Набрзо одлета секое парче облека кое го имав на себе. Стојам гола како од мајка родена, ме гледаат, се воодушевуваат, сакаат да ме дупат. Знам дека сакаат им се гледа во очите, устите им се полуотворени, а очите полузатворени и на обајцата.

Исправете се и двајцата - им наредувам

Се исправаат.

Соблечете се - повторно наредувам

Се соблекуваат. Не дочекувам да се ослободат целосно од бариерите кои не делат од моментите на страст, клекнувам на колена и веќе пријателовиот кур го имам длабоко во грлото. Голтам кур, туѓ. Бев била навикната на Најмилиниот и чудно и возбудливо ми стана кога ја почувствував непознатата текстура на новиот. Новото е секогаш интересно, а посебно ме палеше фактот што не се еден, ами два, а и оној кого го сакам и ме сака гледа како се хранам со туѓ кур. Главата ќе ми пукне, бројам ѕвезди. Се навртувам кон едниот, го дркам другиот, па ги менувам, ги јадам, сакам да ги држам во уста и двата, сакам да не престане тоа чувство на поседување два кура.

Веќе сум толку возбудена и влажна што ми станува неподносливо пичката да ми биде празна.

Кој сака да ме ебе прв? - прашувам

Кој сакаш ти? - пријателот одговара со прашање на прашањето

Мојот Најмил, веќе ме повлекува за рацете да се потпрам на каучот и да се напучам за другиов.

Еби ја ти! - изустува

Не е доречено, но е веќе направено. Го добивам тврдото парче месо длабоко во мене. Аааахххх... ме ебе, нов, непознат, не сум навикната на овој, но ме ебе. Се набива во мене како ненаситна стока. Се нишам целата под неговиот налет. Едвај се додржувам да не паднам. Ме посакува, сака да ебе, сака да се празни во мене. Налетува мојот поглед на лицето на мојот Мил. Се топам во неговиот поглед, мило му е што уживам. Интересно? Чудно, тој сака да ме гледа како уживам со друг маж. Него не му пречи тоа што на повеќето на планетава им е незамисливо. Како е можно? Што значи тоа? Може не ме сака? Ама.. нееее.. Ме сака, како не, погледот му е бескрајно мил. Чудна е целата ситуација. Не знам како да размислувам, мислите ми летаат во милион правци. Стоп! Нема да мислам на ништо освен на дупењето!! Дојдовме да се ебеме, не да мислиме. А и онака веќе милион пати пред да се случи ова сме размислувале и дебатирале со Милиот, со часови, со денови. Сме анализирале што и како би било. Веќе е промислено сето тоа. Нема место за двоумење, посебно не кога веќе оној туѓиот е во мене, во присуство на мојата најголема љубов.

3 comments:

Anonymous said...

ubavo štose vrati posle tolku vreme! super si prodolži! storijava ti e prva liga pozdrav!

Anonymous said...

dobar kvalitet. Pozdrav.

Anonymous said...

Sum probala i so 3-ca, uste podobro e....veruvaj mi.......tri zatnati dupki........! Vrhunac!!!!!!!
pozz Eli....
Anelia top si!