Tuesday, December 12, 2006

Другата страна на медаљата

Не го познавав баш најдобро. Ми беше повеќе познаник одколку пријател. Но сепак мислев дека знам доволно за да можам со него да разговарам нормално и да нема некои посебни изненадувања.

Ме викна на кафе. Не бев сигурна дали прифатив затоа што ми се допаѓаше или затоа што само сакав да се дружам со него тој ден. Беше прилично ок, седевме и разговаравме неврзано, чисто колку да ’пополниме’ слободно време. Отиде да го свари проклетото кафе, а кога се врати седна до мене на каучот. Во еден момент се навали накај мене и ме бакна. Бев малку зачудена, но му возвратив. Кога се повлече му кажав дека би сакала да си одам.

Зошто? - ме праша

Затоа што не сум сигурна дека би сакала вака да се одвиваат работите меѓу нас. - одговорив

Само уште малку - прошепоти и ме повлече накај него

Се тргнав и му реков дека не е паметно. По втор пат. Очигледно беше глув за она што го зборував и повторно го направи истото. Се обидов да го одтурнам со рацете. Не ми успеа. Помеѓу бакнежите кои ми ги даваше му повторував да се тргне. Моите зборови останаа да лебдат во празно, како да не сум ги ни изустила.

Неговата игра стана пожестока. Ме турна на креветот и легна врз мене. Веќе бев во паника кога ја почувствував целата негова тежина врз моето тело. Се борев, но што значеше мојата борба? Ништо. Движења на глушец под гладен мачор. Безполезно. Неверојатно е тоа што ги бев подценила мажите и нивната физичка сила. Неверојатно ми беше што со една рака успеа да ми ги прикова на креветот двете мои, а со другата да ми ги соблече фармерките и гаќите. Плачев. Веќе ми беше јасно дека залудно се обидувам да избегам од она кое и вака и така ќе се случеше. Тој веќе беше одлучил. Се плашев дека и покрај она што сака да го направи, ако продолжам да се спротивставувам, ќе добијам и ќотек.

Те молам барем користи кондом - го замолив низ солзи

Добро - беше само одговор, но не и дело

Се разбира го направи тоа без кондом. За да биде уште побизарно јас бев влажна. Душата ми беше помала од зрно грашок, солзите само онака ми се слеваа низ образите, мозокот ми беше numb, а проклетата таа беше влажна.

Се сеќавам многу добро на тоа како изгледаше неговото лице додека беше врз мене. Чудовиште. Глупаво, знам, но така изгледаше, полунасмевнат со ладна фаца, уживаше во она кое мене ми нанесуваше болка. Душевна. Но и таа знае да боли многу, некогаш повеќе и од онаа добиена од шамар.

Заврши. Стана да си ги дигне панталоните. Се облеков и јас. Сеуште ми течеа солзи. Ме испрати до вратата. Ѓубре, уште имаше лице да ме бакне на образ на заминување, ѓубре

Ќе се видиме - ми рече

како се’ да е нормално, како да сум му саканата девојка која ја испраќа дома после добро поминато време со неа. Каков ли е тоа човек?

Веднаш кога влегов дома отидов да се истуширам. Се триев со каменот што го користам за чистење на петите. Сакава да ја исчистам гнасотијата која ја остави на моето тело, сакав да се ослободам од неговата миризба. Ми се гадеше. Што и да Ви кажам дека плачев сеуште? Ништо не значи да Ви кажам, но плачев. Жал ми беше што нечистотијата која ја чувствував не беше по моето тело. Не можав ни со вода, ни со сапун, ни со каменот да ја истријам нечистотијата која ми беше ’залепена’ на душата.

34 comments:

Anonymous said...

интересна случка и после ова баш би сакал да знам како се осеќаш и што ке преземеш за ова?

Anonymous said...

Vistina li se slucilo ova?!?!?!?!?!? Ova treba da se obelodeni i da mu se sudi! Pred nekoj den razmisluvav za vakvi raboti. Nikoj ne go zasluzuva ova! Takvite nasilnici treba da se kastriraat bez anestezija, da se obesat za muda!! Stvarno mislam deka treba da prevzemes nesto, dokolku navistina se slucilo!

Anonymous said...

Леле кога читам овкави работи ми станува лошо... УФффффффф грозно мислам нешто најгрозно што може да се случи на девојка. Добро како живееш ти сега, де напиши нешто во врска со тоа стварно, каков човек е тој што го има направено тоа. Јас би му ја одрала кожата и би пискала како луда, веднаш би отишла во полиција и директно би го ставила на електричен стол. Од овакви работи се стварно нервирам.

Anonymous said...

Ej poleka pa ona sakala mislam nemoj da sudite, zenite toa go sakaat zheshko, ponekogash. Neli e vistina, mislam ako ne e, sigurno kje go rpijavela sluchajot :)))))))

Anonymous said...

ja sum masko i sram mi e da kazam poale ova ama ova e stvarno zalno i nezanam sto drugo da komentiram.
Lloyd Banks

Dina said...

ne bi sakala nekoj so sila da me natera na seks...

Anonymous said...

I ajde sega shto e ova nema update nov seushte, davaj poveke sluchki pishuvaj neshto, da ne ni zdosadi povtorno!

Anonymous said...

sigurno se custvuvas mn grozno

Anonymous said...

ако немал кодном, како што викаш, тогаш си можела да пријавиш силување и по спермата ќе се видеше кој е.

уствари ти го знаеш, ама доколку би сакала да „изрежираш“ силување и да му вратиш за тоа, си можела...

сега е прекасно и жалам за тоа..
Љупчо Настоски

Anonymous said...

Mome Anelio, stvarno li se slucilo ova ili e samo del od poetskoto na tvojot blog? Kazi ni bidejki dobar del od nas ti veruvaat deka ova se tvoi vistinski slucki. Ako da, nemoj da go ostavis manjakot nekaznet.

Pozdrav
eden decko

anelia said...

Настанот е вистински. Но е стар, веќе неколку години.

Како се чувствував? Како последно говно на планетата, безвредно, мало, само... Повеќе од месец дена, после тоа, не излегував никаде сама од дома. Неколку пати низ годините, во одредени моменти, додека сум со маж во кревет, ми се враќаше назад во мислите тој настан.

Поголем дел од она другото што го имам напишано на блогов се има случено после овој настан. Можеби и мојата потреба повремено да бидам понижена во кревет, е прозивод на таа случка(?).

Не го пријавив. Прв(а) кој(а) дозна за ова беше мајка ми. Ми рече да не се грижам. Само да не се грижам и дека не е ништо посебно. Ех, мајко, можеби и беше посебно?! Веројатно никогаш нема да дознаам дали влијаеше тој настан на важни сегменти во мојот живот. И сигурно никогаш нема да дознаам дали можев да “победам“ на суд.. што и да значи тоа “победа“.

Еднаш разговарав со еден правник околу сексуалните деликти и како може да се докажат. Она што го дознав беше дека, прво е важно лекарско уверение за телесни повреди (видливи и невидливи). Ако нема видливи знаци на насилство веднаш паѓа можноста да се докаже силувањето. Уште помала е веројатноста да се докаже насилна пенетрација кај девојки кои пред тоа биле сексуално активни. Втора работа е сведоци. Но колку од ваквите случувања се одвиваат пред сведоци? Премалку, би рекла.

Најстрашно е што и денес, не знам дали би се осудила да го тужам. Затоа што би ми било страв. Страв, дека ќе ми се одмазди. ’Пичка плашлива’ сум, знам... Мизерија...

И за да биде уште поодвратно, на моја пријателка и се има случено вакво нешто и тоа нејзиното остана на тоа. Без тужба, без суд, без никој да знае.

Колку ли не има се прашувам?

Anonymous said...

Picka si ako ne prevzemes nesto! ALOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Skotov ti go upropastuva zivotot i seksualniot zivot, se poremetuvas i seuste stois so skrsteni race!
Pa kje sakas sado-mazo, kje sakas zeni, zatoa sto posle vakvo nesto na sekoja bi i se zgadile site mazi! U picku mater, do koga vakvi raboti! I da izgubis na sud barem znaes si se obidela, si se zavzela za sebe i za onie na koi istoto im se desilo! Nikakvi pari nema da ti go vratat dusevniot mir i verbata vo sebe, pa i dostoinstvoto! Zar treba da si devica za da se dokaze nasilstvoto? A da ne se ragjavme kako devici? Utre ne daj boze kje i se desi na nekoja druga i?!

Anonymous said...

не знам шо да ти кажам.. стварно ми е жал за тебе. претпоставувам како си се чувствувала. некои работи ми се познати, али не сум дозволила да оди ситуацијата до крај, ако ме разбираш. Со тие шо сум била не биле такви ненормални како твојот случај. Али сум имала ситуации кога некој сака насилно да го добие тоа што ги сака...

Anonymous said...

Da te prasam slucajno da ne imas prijatelka sto se vika Aleksandra?
Pozdrav
L.

Rocka said...

Tazno, navistina....

Manijaci kako ovoj se setaat po gradov, siluvat devojki, maloletnicki, se smeat potoa i si preraskazuvaat avanturi :

" Ka ke mi bega bre, koga ja grabnav, ja soblekov, a na nea bozem ne i se sakase, ke dojde pak, ke vidite ! "

Sto e najbolno, navistina se uvereni vo svojot muabet. Odvratni debili. Samo sex, brutalen, sebicen....Neznam... Nemoze ni za moment da se zamislam takov.

Da go tuzis ?
Tesko ide, togas mozebi si mozela da probas... sega...
Sega ti ostanuva samo da se boris so demonot od minatoto, i da probas da ne mislis na nego. Da zaboravis nemozes, te razbiram.

Me iznenadi reakcijata na majkati. Neznam zosto misli deka toa e skoro normalen nacin da se ima sex ...
Tesko e ako nemas koj da te zastiti, koga najbliskite doma taka reagiraat...


Cuvaj se anelija

Anonymous said...

хмм...

имаме неколкупати во друштво праено муабети од типот - а бе жена може да се противи на силување дур да влезе, после имаш шат-дау систем - нема бунтување, нема ништо... ова имено беше потврдено од женските во друштвото - не дека биле силувани и слично, туку општо.

е сега ова е дефинитвно глуп и грозен случај, и не знам на глупиве манијаци како воопшто им е интересно да ебат без соработка од другата страна - но тука сепак има една стара јапонска поговорка „ако не можеш да го спречиш силувањето, дигни ги нозете и уживај“

pandemonium

Anonymous said...

Pozdrav Anelia

Srecna nova godina i sve najubavo vo istataaaaaaaaaaaaaa.................

Anonymous said...

Eve edna ideja kako bi se zastitile od siluvanje. Samo kje kazete deka ste bolni od nekoja gadna venericna bolest, pa neka rizikuva, ako e fraer!

Anonymous said...

ама влажна ти била, што значи ти се ебело....

Anonymous said...

Pozdrav Anelija

Koga ke ni pises uste na tvojot blog?

Anonymous said...

ma koj bre drogi kurvooo ! arno ti naprajl a i da ne ti naprajl da ti napraj hehehe abe koj te dupi tebe be bojan 13 si ti te znam :))))))
jer ti cepas kao trip ili iiiii ajde gerare voskar eden i konecno sum sreken so ti tekna da ne ne trues so tvojata bujna fantazija...a sega na racin mu fali tekst ili so e rabotata so apstiniras 2 meseci...?
ili tolku od tvoite seksualni iskustva pa sega drkas svoju pichku?
aj skrivere

Anonymous said...

здраво анелија. затаи со постовите. или се беше тоа што требаше да напишеш. како и да е читателската публика е секогш со тебе.

Anonymous said...

Ma kako ve tripa likov ne ste svesni... :))

Anonymous said...

Процесот на тужење/судење е мачен ... зависно од предизвиканата болка, ти предлагам да му пратиш двајца/тројца батки да го скршат од ќутеќ и готово.. сигурно таа услуга не е многу скапа.

Anonymous said...

damjan sestrati da ja pukat 2 3 batki glupak eden mamata vo pickata sestrata vo gazo zenskata ili zenata vo pichako kopile glupo tuu be od vakvi skotoj idioti debilni moroni i glupaci mi se gadi bre pouki kazvate be mockovci edni a ne znajte vo gazo da se dupnite!daj mi ja sestrati da ja percovam vo gazo pa posle najdi ti batki za da platis kopile edno!lele abe da te naucam ke mi ti go prsnam surato poln bruncina!

Anonymous said...

фини коментари ти го пунат блогот..

го поминуваш времето со фини блогери..

фино..

Anonymous said...

Predlogot na Damjan e odlicen so obzir na toa kakvo tapa sudstvo imame. Tuku toj to piall oma polem Damjan me zanima koj e? Da ne e siluvaacot? Kazi se po ime i prezime koj si siguren sum deka sekoe masko ke saka da te obesi.

Eden decko

Anonymous said...

damjan iskompleksirana licnost takozvana dzukela

Anonymous said...

damjan ima sestra od pred mtv

Anonymous said...

damjan e vaginalen sekret

Anonymous said...

ovaa nasava drolja ANELIA, ja nema poveke da ne zabavuva so nejzinite brojni avanturi.
sigurno se omazila za nekoj papak i mu glumi nevinjaca a site nie znaeme deka uste vo usi sto ne e ebena.....................

Anonymous said...

Имам црно куре.

Anonymous said...

e sea!!! "imam crno kure" sto li? koja li e taa vnatresna potreba da go napise toa??? taka li go dozivuva svojot kur? crno mu se glea?stavil crn kondom odamna i go zaboravil? a za ovaa curava so pisue...vidi, ako samo si go pretstavis toa kao ne siluenje tuku obostrana zelba za igra, nema da imas posledici... valjda ti si bila kurva samo tipot ti pomognal da go otkries toa..pozdrav.. i ako sakas da igrame javi se!!

Srdjan said...

Covece.... pred da ovoj komentar, napisav eden za istiot post, ama nesto mi padna vezava i sega ke se potrudam da ja dolovam poentata od drugiot, bidejki bese napisam od prvata impresija koga prv pat go procitav "drugata strana ma medaljata"...
Prvo ti cestitam na hrabrosta sto posle tolku godini, se navrati na toj crn moment od tvojot zivot go stavi na post i go objavi, a ti simnuvam kapa za prodolzuvanjeto ponatamu vo zivotot i diskutiranje na ovoj tvoj slucaj.

Jas sekogas vikam, sekoja stvar, se ona sto pravi se ona sto nema da uspeeme, ke se zaebeme, ke usereme itn e skola za drug pat toa da ne se povtori.

Iskreno sum optimist i se nadevam deka ke dojdat podobri vreminja... se nadevam deka ovaa generacija na maldi i idnata sto doaga, ke imaat drug kalibar na "filtri"(nacin/pristap na percepcija), so koj zenata i celata nejzina licnost i telo ke bide perceprirano na nacin koj taa go zasluzuva, na nacin koj sto go zasluzuva sekoe covecko bitie.

Pozdrav
Srdzan(Chegevara)