Saturday, November 11, 2006

Никогаш не вели никогаш

Често знаеше да ми дофрли како сум му интересна, дека сум симпатична, пријатна за разговор. Како за инает постојано ни се вкрстуваа патиштата и ќе се случеше да се сретнеме во град, кај другарка ми на гости. Со неа живеев прилично добро, а тој колку што се сеќавам и’ беше некаков тетин. Беше прилично згоден 42 годишен маж со малку проседа коса, која за инает, на него совршено изгледаше. Инаку чувствував аверзија кон мажи кои дома ги чека сопругата, а тие претпочитаат апетитот да го добијат некаде надвор од брачниот кревет. Изгледа дека се во право луѓето кои велат ’Никогаш не вели никогаш’.

И нормално, и јас го искусив тоа на своја кожа. Како е од нешто да бегаш, а тоа да те дофати.

И тој ден, како и многу пати пред тоа, се сретнавме во град.

Здраво Анелиа - подаде рака, а меѓу нас имаше уште, барем, три чекори пат

Здраво - возвратив љубезно

Во шопинг?

Ах не, морам да звршам некоја бирократска работа. Далеку од задоволство - се насмевнав

Брзаш?

Па и не баш, морам да чекам да помине паузата. Знаеш, кај нас повеќе се паузи отколку работа - повторно се насмевнав

Е па супер. Мислам, ако имаш време, можеме да седнеме на кафе некаде. И така и јас сум слободен наредниов саат време.

Нема проблем
- зошто не би одела на кафе со него, разговорите секогаш ни беа интересни

Се сместивме во едно од сепарињата во блиското кафуле и нарачавме по едно експресо. Не ми фалеше кофеин, но тоа е стандардна напивка што се конзумира во времето што ти е ’поклонето’.

Разговорот течеше убаво, впрочем, ништо поразлично од она што до тогаш сме разговарале. Вообичаени муабети без некоја посебна причина. И нормално, долета и неговата типична флертувачка страна, која автоматски му се уклучуваше кога беше блиску до мене. Морам да признаам дека секоја негова изјава ми ласкаше. Па кому не би му било задоволство да го фалат и да знае дека е привлечен, да му кажуваат дека е паметен? Ако не друго, одлична храна за егото.

Анелиа, јас пак сакам да се видиме.

Сигурно пак ќе се сретнеме во град или кај внука ти. Тоа барем добро ни оди - му одговорив

Ама не. Јас сакам да се видиме. Да се видиме јас и ти... Насамо...

Се замислив. Па тој мене ми предлага состанок? И што треба јас сега да кажам?

Да, сакам да се најдам со тебе. - ?

Не, не сакам, нема шанси. - ?

Ми прелетуваа мисли во главата. Што е правилно? Глупаво ми е да се гледам со женет, знам што ќе се очекува од мене. А покрај тоа тој и е тетин на другарка ми. Како ќе ја погледнам во очи нејзе? Како ќе биде него кога ќе го видам кај неа? Но тој е толку добар со мене. Секогаш ме насмева. И пријатен е. И не изгледа лошо. И внимателен е. Искрено, помислив неколку пати, во ова време што го познавам, како би било да го бакнам. Ама тоа не сум јас. Јас така не правам.

Кажи ми го твојот телефонски број, да те побарам. - ми рече

Here goes nothing! - си помислив и како од пушка му ги изрецитирав цифрите

Сега морам да одам. Паузата сигурно завршила. - одговорив додека избезумено си ги собирав работите од масата и со наведната глава истрчав надвор

Се слушаме - едвај го чув додека ја отварав вратата за да излезам

19 comments:

Anonymous said...

so e poentata

Anonymous said...

нели те е срам ма, расипи куќа? :P

Anonymous said...

prodolzi da pisuvas imas oset za detali, neso si kako: megu Henri Miler i Charles Bukovski, No poveke kako Charles Bukovski:)Tuku sto ja otkriv fintava so blogeriva. Ke se slusneme pak, i ja pisuvam po neso ke mozes da procitas naskoro KEOPS kako da te kontaktiram

Anonymous said...

Lele Anelioooooooooooo!

;)

Gjole said...

..како бе шо е поентата? :-) ...не мора да има "ебење" за да има поента..ц ц ц ...шо сте чудни и вие луѓево значи! :-)

Anonymous said...

Ne i pushtaj voda, daleku e od bukovski i falat mnogu detali, vo se, vo razgovorot, nema ideja, sedele na kafe, mnogu i bil interesen razgovorot, ako si mache sposobno napishi nekoj dijalog, a ne ti, vo edna prikazna od 200 zborovi, tri pati povtoruvash kako ti e interesno so nego i tolku.

Anonymous said...

Пуштај и вода....
и се допаѓа...

Anonymous said...

abe se poveke i poveke pateticen mi si be decko/devojko zadskrien pod nick ANELIA.na pocetokot mi bese bas interesno da gi citam tvoite postovi ali sega mi se gadi od niv!tolku od mene i poveke nemama namera da go otvoram ovaj blog

Anonymous said...

c c c, kako ne ti e sram ma, so ke kaze zenata na toj. A da znaes te znam. Imas okolu 22-3 godini. A toj 42 godini, razmisli. I ne mi kazuvaj, znam deka si od Veles, a studentka si vo Skopje i ne mi odrekuvaj.

anelia said...

helloooo не се обидувам да добијам пулицерова награда

anelia said...

За ’сезнајкото’: сум... и од Скопје, и од Велес, и од Битола, и Охрид, и Струга, Струмица, Ресен, Кочани, Гостивар, Дебар, Тетово.... во секој град има барем една (*1000) како мене ;)

anelia said...

за ’гадливиот’: а од што точно ти се гади? :)

anelia said...

btw Ова (повторувам по кој знае кој пат) е пишувано по сеќавање. Нешто како мемоари. Ништо од она што напишав досега не се случило тој ден или таа недела кога го пишував.... а нешто е и од мнооогу одамна :)

Anonymous said...

Src, ne me teraj da go otkrijam tvojot kompleten identitet i da postavam slika ovde pred site, da vidat sto tiќe si. Ete taka sedi si mirna.

Anonymous said...

Blogov e sranje

Anonymous said...

Se gleda deka si mudra i prikrivas nekoi raboti. Se voodusevuvam od tvoeto znaenje. Imas okolu 35 godini sigurno. Spored ona sto go pisuvas dobro prikrivas dijalekt ama ne tolku umesno (100% sum siguren deka si ili od Veles ili od Skopje). Da znaes te znaat poveketo. Od Skopje i od Veles odgovaraat nekolku identiteti na tvojot. Bidejki sum policaec znam koja si od prilika. Ne gi otkrivam podatocite, ama te znam koja si.

Anonymous said...

Gledam mojte 2-ca kolegi cajkani pisale ovde. Анче знаеме која си.

Anonymous said...

Абе дркаџии (ај да не велам маЊаци) па што ако знаете која е, не бидете агресивни и да претите ќе кажете која е и слично, а посебно ако сте од полиција тогаш сте ептен патетични. Оставете ја на мира никој не ве тера да ја жените ако не ви се допаѓа што правела (друго прашање е колку е вистина ама ај).

Anonymous said...

ti si odlicna....