Wednesday, June 10, 2009

Затка за газ :)))

Мхм. Да. Сакам секс, но не со Вас. Не ми е блогот место за собирање сексуални партнери, туку место каде ќе ги пренесам моите сексуални искуства.

Мрзлива сум, не ми се пишува многу. На почетокот бев многу заинтересирана, посебно за вашите реакции, но сега...

Него, што сакав да кажам... butt-plug:
Сте пробале ли? Се става во аналниот отвор, во слободен превод: Затка за газ :)))) Има стеснување пред крајот, затоа што аналниот отвор е дупка за исфрлање, па со тој стеснатиот дел се “заглавува“ во дупката, за да не биде исфрлен.

Ок, значи нешто слично како на сликата, е мојата нова играчка. На идеја сум да си го ставам и да отидам, барем до продавница со него, ако не подалеку. Да се проверам самата себе си како ќе реагирам кога знам дека ме гледаат други луѓе, а дупчето ми е наполнето и никој не може да види :))

Досегашна негова употреба (кај мене) е да ми стои во аналниот отвор, додека Милиот ме еба во пичка. Веројатно е слично како да се ебам со два кура и во пичка и во газ, во исто време. Можеби и тоа треба да го пробам...? Од искуството со играчкава, сум многу задоволна. Не се движи, ама придонесува за чувството на исполнетост.

Пробајте и вие! :)

11 comments:

Anonymous said...

ubavo sto kreativno razmisluvas...kaj i da e i jas ke i kupam nesto vakvo na devojka mi :) pozdrav

Anonymous said...

milo mi e što ti se dopađa! i jas si imam isto takva igračka super e stvarno ispolnuva. Pozdrav Cece!!!!

Anonymous said...

imam probano, no da ti kazam pravo podobri se onie koi imaat pumpa, interesno e da vidish do koja granica mozes da odesh

Anonymous said...

Zasto ne pisuvas povekje? Odnosno mnogu retko go apdejtuas blogot, a super e.....

Unknown said...

Mi otide cel raboten den vo citanje na blogov. Denes go najdov i sega ne smeam da stanam od stolce zasto mi e kamen i se poznava pod pantalonite :)
Bravo ;)

Anonymous said...

Пак се изгуби? :( Пишуваш одлични текстови, се надеваме наскоро ќе се вратиш :D Поздрав! :)

anelia said...

Конечно да се навратам на блогов. Може и ќе почнам повторно да пишувам.. кој знае? :)

Земзел...you are funny :))

Anonymous said...

мммм интересно звуци за девојките...Ама нели е поубаво кога векје сакаш во пичка и во газ истовремено да пробашсо 2 кура одеднаш

Anonymous said...

mislam deka toa ne ti e potrebno.Dovolno e mene da me probas... pa ke se uveris.pozzzz...

Combson said...

Eve ti inspiracija za masturbacija - Toni Zen http://www.zafateno.com/2011/02/toni-zen/

anelia said...

Хммм... Combson ми наговести интересна тема за разговор.

А да ти одговорам, не мислам на конкретен лик или нечие тело додека мастурбирам, замислувам ситуации.