Wednesday, January 11, 2006

Мојот прв оргазам

Мхм, има и германски филм со таков наслов, ама овде не е тема филмот, тема сум јас, и мојот прв оргазам.

Не беше ништо возбудливо, ни нешто посебно...

Досадно попладне. Мислам дека беше пролет, мора да беше така некако. Се сеќавам дека беше топло. Бев сама, моите на работа, а брат ми на школо. Лежев на троседот во дневна соба и блеев во зидовите. Толку бев без идеја што не ни го пуштив телевизорот да прави галама како што обично правев кога сум сама дома.

Сега не можам да се сетам дали и пред тоа често тоа го правев, или можеби по прв пат ми текна да го направам тоа, да лежам таму, со раширени нозе и да ја спуштам раката во гаќите и да си „играм„. Не ми беше тешко низ комотните сиви тренерки да ја слизнам дланката меѓу нозе. Знам дека не очекував нешто, не знаев што може да се случи, никој не ми кажал.

Без веза, барем да имав некоја представа.

Се галев знам, периодично, без причина, без цел, одприлика петнаесетина минути. И

Оооооооооооооооооохххххххх

ме обзеде чудно чувство, многу јако, непознато, интересно, но-но-но-ново.

Ааааахххх

што ли се случи?

Мал шок, мала недоверба кон новоста која ми го стопли меѓуножјето.

Многу вознемирувачко доживување за мене тогаш. Но, денот продолжува, нели. Станав и си продолжив со дневните обврски...

7 comments:

Anonymous said...

aj stavi nekoja tvoja slika, vaka neam inspiracija da ti pisham

Anonymous said...

hahaha
drugacko vaka citajki te..mi ide i mene Dragan da me ebe
odlicna si
Pozdrav

anelia said...

Благодарам, ’другачко’ :)

Anonymous said...

hm, sekoj znae dobro da ebe samo kako ke go prilagodis (citaj istreniras). Dobar ,,ebac,, sekogas e spremen da zadovoli!
A sto vika ,,Dragan,, za blogov, ako voopsto znae?

Anonymous said...

Son mi e da te ebam :))))))) hahahahha ako bite ebel , znaci posle slobodno mozam da se samoubijam .. si vikam go dostignav toa najubavoto vo zivotot ... sajtov prv pat go gleav i mislam deka sum zajluben zanasen po tvoite muabeti

P.S EBATEEEEEEE

Anonymous said...

ej...chudo...i jas go imav istoto iskustvo :) super si chovek...100% cisto...nogu pozdrav i nemam nesto pametno da kazam:)

Anonymous said...

ej...chudo...i jas go imav istoto iskustvo :) super si chovek...100% cisto...nogu pozdrav i nemam nesto pametno da kazam:)